Aplikacja BAZA WIZYT HANDLOWCA

Aplikacja Program ENOVA baza wizyt handlowca

Procedury składowane

Procedura składowana (ang. stored procedure) jest nazwanym zbiorem poleceń w języku SQL, który jest przechowywany na serwerze baz danych i jest kompilowany przy pierwszym wykonaniu.
W systemie zarządzania bazami danych wykonanie dowolnego fragmentu kodu języka SQL wiąże się z pewnym ciągiem czynności – począwszy od sprawdzenia składni, aż po kompilację i wykonanie. Procedury składowane wnoszą do środowiska bazodanowego przetwarzanie warunkowe i możliwości programistyczne. Wykonywanie procedur składowanych odbywa się inaczej niż wykonywanie pojedyncz zapytania SQL. Proces wykonania pojedynczego zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2008 dzieli się na etapy: Sprawdzenie.

SoftwareStudio

Oprogramowanie znajdujące się w ofercie SoftwareStudio to rozwiązania biznesowe dla wymagających. Najszerszą ofertą oprogramowania są aplikacje webowe działajace na platformie Microsoft IIS Server oraz baza danych SQL Server w wersji 2008R2 lub nowszej, zalecana wersja 2012 lub 2016. Ponadto do 2016 roku oferowaliśmy rozwiązania dla magazynów działające na mobilnych urządzeniach (tzw. kolektory danych, kolektory magazynowe) z systeme Windows CE, Windows Mobile. W 2015 roku wprowadziliśmy do oferty aplikacje mobilne na terminale z systemem Android w wersji 4.x lub nowsze, a od 2017 roku są to jedyne mobilne rozwiązania dla magazynów oferowane przez SoftwareStudio.
Oprogramowanie oferowane przez SoftwareStudio obejmuje rozwiązania biznesowe dla wymagających. Najszerszą ofertą oprogramowania są aplikacje webowe działajace na platformie Microsoft IIS Server oraz baza danych SQL Server w wersji 2008R2 lub nowszej, zalecana wersja 2012 lub 2016. Ponadto do 2016 roku oferowaliśmy rozwiązania dla magazynów działające na mobilnych urządzeniach (tzw. kolektory danych, kolektory magazynowe) z systeme Windows CE, Windows Mobile. W 2015 roku wprowadziliśmy do oferty.

O firmie

Branża, w której działamy jest i będzie zawsze wymagająca – w działaniu i w myśleniu. Siłą spółki SoftwareStudio są ludzie – to dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty.
Branża, w której działamy jest i będzie zawsze wymagająca w działaniu i w myśleniu. Siłą spółki SoftwareStudio są ludzie to dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. ASP.NET to jedna z najpopularniejszych.

Wizyty handlowców

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów.
Nad tabelą z listą wizyt handlowców znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień.

Szef sprzedaży

Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.
Uwaga typowego handlowca skupiona jest na poszukiwaniu potencjalnych klientów; obserwacje własne, Internet, polecenia, analizy rynkowe. Szef sprzedaży szkoli własnych handlowców w zakresie umiejętności oceny i kwalifikacji potencjalnych klientów - czy i jakie klient ma potrzeby, czy i ma możliwości finansowe, czy jest decyzyjny.  Handlowiec bezpośrednio odpowiedzialny jest za bieżącą obsługę przypisanych do rejonu klientów. W zależności od firmy samodzielnie lub poprzez szefa sprzedaży ustalona działania serwisowe, kontakty z.

Udostępnianie danych w Internecie

Możliwość prezentacji różnego typu materiałów na graficznych stronach www przyczyniła się do błyskawicznego wzrostu zainteresowania integracją baz danych z serwerami www. Internet ma największy zasięg, a użytkownik może w nim korzystać z wielu usług. Serwer stron www jest to oprogramowanie, które udostępnia zasoby, nie wnikając w szczegóły dotyczące ich lokalizacji i metod dostępu do nich.
Integracja bazy danych z serwerami www obejmuje takie zagadnienia, jak: szeroko rozumiana architektura systemu, wydajność, aspekty konfiguracji i administracji, łatwość i intuicyjność wykorzystania oraz bezpieczeństwo danych i transmisji. Internet ma największy zasięg, a użytkownik może w nim korzystać z wielu usług. Prężnie rozwija się usługa, dająca możliwość zaprezentowania graficznej wizytówki, oferty, cennika ;na stronach www (sklep internetowy). Umożliwia ona w łatwy i przyjazny dla użytkownika sposób.

danychw

Customer Relationship Management

Zarządzanie relacjami z klientami system relacji z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. crm należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii biznesu, gdzie stały kontakt i zadowolenie klienta jest kluczową wartością. Istotną kwestią jest zapewnienie jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis.

Wizyty handlowców

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów.
Nad tabelą z listą wizyt handlowców znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień.

Szef sprzedaży

Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.
Uwaga typowego handlowca skupiona jest na poszukiwaniu potencjalnych klientów; obserwacje własne, Internet, polecenia, analizy rynkowe. Szef sprzedaży szkoli własnych handlowców w zakresie umiejętności oceny i kwalifikacji potencjalnych klientów - czy i jakie klient ma potrzeby, czy i ma możliwości finansowe, czy jest decyzyjny.  Handlowiec bezpośrednio odpowiedzialny jest za bieżącą obsługę przypisanych do rejonu klientów. W zależności od firmy samodzielnie lub poprzez szefa sprzedaży ustalona działania serwisowe, kontakty z.