Aplikacja INTUICYJNE MENU ORAZ WIDOK BACKSTAGE

Aplikacja Program ENOVA intuicyjne menu oraz widok backstage

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń.
HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników w zespoły obsługujące konkretny rodzaj zgłoszeń (równoległa ich obsługa, przesuwanie zgłoszeń między użytkownikami lub zespołami,.

zarządzanie

Studio Awizacje

Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, które rejestrowane są za pomocą różnych programów.
Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, które rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności i wiedzę pracownicy potrzebują intuicyjnego, a jednocześnie silnego narzędzia, umożliwiającego przeglądanie danych i znajdowanie odpowiedzi na pytania o znaczeniu krytycznym, bez konieczności posiadania szczegółowej wiedzy technicznej na temat firmowych źródeł danych. Report Builder — składnik Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services.

raportyruchu

Opis programu magazynowego

Palety przemysłowe ,(jednorazowe) 1200x1000mm,(1200x800mm) zwrotne, nieuszkodzone, koloru jasnego, suche, czyste (bez żadnych śladów olejów, farb, smarów, zabrudzeń technicznych cementu i innych) o udźwigu do 900 kg. Optymalizacja procesów magazynowych jest o tyle trudna, że większość prac w magazynie wykonywana jest w ruchu – z dala od komputerów stacjonarnych. Przykładowo, kartoteka asortymentowa jest uporządkowana według symbolu indeksu, kartoteka kontrahentów według nazwy skróconej, rejestr sprzedaży według daty wystawienia dokumentu.
Zasady lokacji palet: palety są lokowane na domyślnym regale zdefiniowanym dla kontrahenta, palety są lokowane w miejscach składowania najbliższych lokalizacjom, w których jest już składowany towar danego kontrahenta. Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób. Oprogramowanie przyjazne użytkownikowi to takie, które użytkownik korzystającey z niego określi mianem programu intuicyjnego. Program magazynowy studio wms net przeznaczony jest do ewidencji ilościowo wartościowej w magazynie wydzielonym.

system

Administrator programu

Administrator programu CRM handlowcy
W programie specjalna rola pozwala użytkownikowi na zmianę konfiguracji parametrów działania aplikacji CRM Handlowcy. Pozycja menu UŻYTKOWNICY wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról.

Gospodarka paletami

Program Magazyn Palet przeznaczony jest dla firm produkcyjnych, handlowych i logistycznych do kontroli i rozliczania palet z dostawcami, odbiorcami i przewoźnikami.
Magazyn Palet umożliwia dopisanie kartotek palet, kontrahentów, przewoźników, platform i miejsc dostawy. Rola Magazyn Palet umożliwia także dopisanie dokumentów przyjęcia oraz wydania z magazynu, a także rejestrację dokumentów przesunięć międzymagazynowych. Funkcja magazynu palety umożliwia dopisanie palet magazynowych skojarzonych z dokumentem bez konieczności jego edycji. Dopisanie palet magazynowych jest możliwe dzięki wywołaniu menu EDYCJA i PALETY Po uruchomieniu funkcji pojawi się okno dopisywania palet. W polu.

Dokumenty przyjęcia palet

Program PALETY pozwala na wystawianie dokumentów przyjęcia palet. Użytkownik programu w zależności od konfiguracji ma do dyspozycji kilka różnych transakcji, za pomocą których przyjmuje się palety.
Wyświetlone zostaje SubMenu składające się z dwóch sekcji. Po lewej stronie mamy sekcję przyjęć zewnętrznych PZ, po prawej stronie natomiast dokumenty przyjęć wewnętrznych PW. Pozycje SubMenu pozwalają na uruchomienie transakcji dopisywania (wystawiania) nowego dokumentu magazynowego przyjęcia palet, wyświetlenie rejestru dokumentów zatwierdzonych (zamkniętych) oraz rejestry dokumentów ze statusem BUFOR.br>span style="font-weight: bold;">Nowy dokument przyjęcia PZ./span> Po wywołaniu menu zostanie wyświetlona formatka dopisania nowego dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ.br>Formatka dopisania składa.

oprogramowanie

Outsourcing IT Poznań

Outsourcing IT Poznań oferowany jest przez firmę SoftwareStudio. Jest to ekonomiczna i wygodna forma utrzymania systemów informatycznych. Outsourcing IT Poznań nie wymaga zatrudniania na stałe osób odpowiedzialnych za jego poprawne działanie. SoftwareStudio Poznań oferuje świadczy usługi dla firm w Poznaniu i całym kraju.
OUTSOURCING IT W POZNANIU - Spółka SoftwareStudio oferuje outsourcing IT Poznań, w tym usługi ekspertów IT. Outsourcing IT Poznań to dopasowanie najbardziej optymalnych rozwiązań informatycznych dla Państwa potrzeb. Doradcy pomagają rozwiązać problemy na każdym etapie użytkowania nowoczesnych technologii. Rozpoczynając od rozpoznania potrzeb i określenia rozwiązań pozwalających zredukować nadmierne koszty finansowe i czasowe, poprzez planowanie, projektowanie, wdrażanie, kończąc na szkoleniach i integracji systemów IT.

SoftwareStudio zapewnia kompleksowe.

System wms w firmie logistycznej

Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. W pierwszym kroki pracownik skanuje numer dokumentu WZ, który będzie realizował, lub wprowadza jego numer z klawiatury. Rozwiązania przepływu informacji wspomagające procesy magazynowe wykorzystują komputery w ich realizacji.
Dostępne mechanizmy wymiany informacji między kontrahentami oraz moduł b2b pozwalają klientom magazynu na beżąco monitorować stany magazynowe, dostępność rotacje czy zaleganie. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Stany magazynowe mogą być prezentowane w sposób zagregowany ilości sztuk ogółem, wg magazynów, wg lokalizacji lub innych cech artykułu. Z.

zarządzanie

System magazynowy WMS

Pierwsze systemy klasy WMS zostały wdrożone w Polsce w latach 90tych XX wieku Pionierem na rynku były firmy zachodnie, a dostawcą firma Quantum Software z oprogramowaniem Qguar. Duże zapotrzebowanie na systemy magazynowe spowodowało że inni polscy producenci oprogramowania przygotowali autorskie rozwiązania.

Przedsiębiorstwa, które zatrudniały specjalistów z dziedziny logistyki, zrozumiały potrzebę posiadania nowoczesnych systemów informatycznych, niezbędnych do operowania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. 

Okazało się, że granicą rozwoju przedsiębiorstw nie są finanse, marketing czy zarządzanie, ale coraz częściej logistyka, a w szczególności zarządzanie zapasami. System magazynowy WMS w takich firmach zwykle istniał wyłącznie na papierze lub w głowie magazyniera.

Wdrożenie systemu magazynowego WMS niesie ze sobą wymierne korzyści: sprawna i.

system

Gospodarka magazynowa program

Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce magazynowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace z przypisywaniem określonemu adresowi w przestrzeni składowej jednej palety (pojemnika). Dane prezentowane w tabeli oferują użytkownikowi bezpośrednią kontrolę nad sposobem ułożenia kolejności danych w tabeli porzez dostępną uniwersalną funkcje sortowania. Program magazynowy studio magazyn.
Mogą to być skany dokumentów, kopie faktur, maile lub zdjęcia. Do każdej kartoteki towarowej można przyspisać w postaci załącoznych plików graficznych w formacie jpg - zdjęcia. Ilość załączonych zdjęć do każdej kartoteki jest dowolna, przy czym wgrywając zdjęcia program tworzy automatycznie miniaturę o wymiarach 200x100. Istnieje kilka sposobów przeglądania wprowadzonych kartotek asortymentowych: wszystkie – tabela – wyświetla rejestr wszystkich wprowadzonych kartotek wszystkie – tabela ze.

Ilość towarów w magazynie

Praca w magazynie przy użyciu terminali radiowych sprowadza się do wykonywania nieskomplikowanych, powtarzalnych czynności przez niewykwalifikowany personel. Aby zmienić kolejność wyświetlania informacji wystarczy kliknąć myszką na nagłówku tabeli (z nazwą kolumny) której chcemy ustawić porzadek wyświetlania. Na podstawie ogólnej informacji o ilości zlecenia przyjęcia/wydania w systemie wms rejestrowany jest wewnętrzny dokument przyjęcia pz lub wz ze szczegółowym uwzględeniem wszystkich wymaganych informacji: miejscu składowania, numerów partii, numeru nośnika itp.
Oprogramowanie studio magazyn wms net firmy softwarestudio pozwala na kontrolę stanów magazynowych dla wybranego magazynu, wszystkich magazynów, wg wybranych cech towarów oraz wg dostawców /właścicieli/. Cecha ta umożliwia pracownikom magazynu oraz personelowi zarządzającemu stanem magazynowym podejmowanie szybkich decyzji i błyskawiczne reagowanie na zmiany w stanie towarów w magazynie. Głównym celem erp jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu.

systemzarządzania

Enova wersja 9.0.4668

Zmiany w programie enova wersjia 9.0.4668 – z dnia 2012-10-12
CRM Nowa funkcjonalność Na korespondencji masowej dodano do adresatów dwie dodatkowe listy członków wspierających/zwyczajnych oraz uczestników szkolenia. Funkcjonalności dostępne są dla posiadaczy licencji Szkolenia oraz Członkowie.Zostało dodane prawo na roli pozwalające na określenie czy dany Operator może widzieć kontrahentów, którzy nie maja przypisanego opiekuna. Prawo to zostało dodane w CRM->opiekun kontrahenta->Simple->Widoczność kontrahenta bez przypisanego opiekuna. Nowe prawo jest ściśle powiązane z prawem "Widoczność kontrahentów", tzn. aby uzyskać.

nowa

Microsoft Office Professional PLUS 2010

Pakiet Microsoft Office Professional Plus 2010 udostępnia pracownikom szeroki zakres nowych, zaawansowanych możliwości efektywnego wykonywania pracy w dowolnym miejscu — niezależnie od tego, czy używają komputera, telefonu smartphone, czy przeglądarki sieci Web.
Pakiet Office Professional Plus 2010 oferuje znane i intuicyjne narzędzia, sugerowane przez użytkowników aktualizacje programów Excel, PowerPoint, Word i Outlook, a także nowe możliwości integracji z serwerem, ułatwiające śledzenie, raportowanie i udostępnianie ważnych informacji. Programy Microsoft Office Professional Plus 2010 umożliwiają korzystanie z pakietu Office w większej liczbie miejsc i przy użyciu większej liczby urządzeń. Używając aplikacji Office Web Apps na dowolnym urządzeniu z przeglądarką, można.