Aplikacja KONTA UŻYTKOWNIKÓW

Aplikacja Program ENOVA konta użytkowników

Przewoźnicy

Przewoźnik realizujący zlecenia transportu często przewożąc towar odpowiada za powierzone palety. Przewoźnicy są rozliczani z ilości palet im powierzonych. W programie każde wydanie i przyjęcie wpływa na saldo wskazanego przewoźnika.
Informacje o przewoźnikach zapisywane są w kartotekach. Z tego poziomu aktywne są funkcje: dopisania, edycji, podglądu kierowców, wyświetlenia zestawienia operacji magazynowych, dopisania oraz podglądu notatek oraz podglądu i dołączenia załączników.br>Dopisanie nowej kartoteki kontrahenta jest możliwe dzięki funkcji DOPISZ. Po wywołaniu funkcji zostanie wyświetlone okno dopisania nowej kartoteki kontrahenta. Okno dopisania składa się z pięciu zakładek. W zakładce DANE EWIDENCYJNE: Pole AKTYWNE oznacza aktywność kartoteki i jest domyślnie zaznaczone. W.

Customer Relationship Management

Zarządzanie relacjami z klientami system relacji z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. crm należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii biznesu, gdzie stały kontakt i zadowolenie klienta jest kluczową wartością. Istotną kwestią jest zapewnienie jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis.

Administrator programu

Administrator programu CRM handlowcy
W programie specjalna rola pozwala użytkownikowi na zmianę konfiguracji parametrów działania aplikacji CRM Handlowcy. Pozycja menu UŻYTKOWNICY wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról.

Administrator programu

Administrator programu CRM handlowcy
W programie specjalna rola pozwala użytkownikowi na zmianę konfiguracji parametrów działania aplikacji CRM Handlowcy. Pozycja menu UŻYTKOWNICY wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról.

Hosting HermesSQL

W ofercie SoftwareStudio znajduje się usługa HOSTING HERMESSQL. Jest to usługa wynajmu serwera z systemem Windows i/lub bazy SQL Server.
HermesSQL to aplikacja firmy Humansoft przeznaczona dla przedsiębiorstw. Większość z użytkowników korzysta z własnych serwerów wewnątrz firmy, jednak z wielkością firmy rośnie zapotrzebowanie na zasoby, któee zapewnią że oprogramowanie HermesSQL będzie działać szybko i stabilnie. Hosting HermesSQL pozwala za przystępną cenę korzystanie z nowoczesnego rozwiązania opartego o wirtualziację serwerów VMware w Data Center Beyond w Poznaniu. W ramach usługi hostingu HermesSQL zapewniamy instalację i konfigurację środowiska,.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń.
HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników w zespoły obsługujące konkretny rodzaj zgłoszeń (równoległa ich obsługa, przesuwanie zgłoszeń między użytkownikami lub zespołami,.

zarządzanie