Aplikacja KSIĘGOWANIE „NA CZYSTO”

Aplikacja Program ENOVA księgowanie „na czysto”

Rozpoczęciem pracy w nowym roku księgowym

W programie Enova, aby rozpocząć księgowanie w nowym roku należy stworzyć Nowy rok obrachunkowy w konfiguracji.
Rozpoczynając księgowanie w nowym roku należy stworzyć Nowy rok obrachunkowy w konfiguracji, w tym celu należy wejść do Narzędzia / Opcje / Księgowość / Okresy Obrachunkowe, wybrać Nowy i uzupełnić puste pola. Rozpoczynając księgowanie w nowym okresie obrachunkowym należy wygenerować plan kont oraz schematy księgowe, w tym celu stojąc w nowym roku obrachunkowym należy wybrać Czynności / Generuj konta i schematy księgowe z poprzedniego.

nowyrokbilans

Faktury

Moduł Faktury zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania dokumentów sprzedaży, towarów oraz usług
Moduł Handel systemu enova przeznaczony jest do zarządzania działalnością handlowo – magazynową firmy. Pozwala on zarówno na ewidencję i zarządzanie dokumentami handlowymi typu faktury, paragony, korekty, jak i gospodarkę magazynową przy pomocy dokumentów PZ, WZ, RW, PW, itp. Moduł enova Handel pozwala także ewidencjonować oferty i zamówienia oraz automatycznie przetwarzać je na dokumenty faktur i magazynowe. Podobnie jak i pozostałe elementy systemu wyposażony jest w.

faktury

Księga handlowa

W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace.
W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace. System daje się tak skonfigurować, aby księgowania tych dokumentów przebiegały w pełni automatycznie. Księgowanie automatyczne usprawnia pracę, a jednocześnie eliminuje większość typowych błędów popełnianych w tradycyjnej technice księgowania. Do modułu KH można również zaimportować dokumenty wystawiane w oddziałach.

systemERP

Prawdziwy ERP XXI wieku

enova to prawdziwy ERP XXI wieku, innowacyjny system do zarządzania przedsiębiorstwem, który - po wprowadzeniu na rynek w 2002 r. - błyskawicznie zdobył uznanie tysięcy Użytkowników.
Dzięki zastosowaniu w enova absolutnie najnowszej, sprawdzonej technologii, znalazł się program ERP w czołówce oprogramowania klasy ERP w Polsce XXI wieku. Technologia ta została wykorzystana do opracowania skutecznego narzędzia do zarządzania, pomagającego w codziennej pracy zarówno w małych i średnich firmach oraz większych przedsiębiorstwach. W oparciu o bogate doświadczenie Zespołu Praktyków zajmującego się projektowaniem oraz najwyższej klasy umiejętności Zespołu Programistów, dostarczyliśmy unikalne w skali kraju.

enova

Dziennik księgowań

Każdy nowoutworzony dekret otrzymuje kolejny wolny numer i posiada oznaczenie Bufor. Dekrety z oznaczeniem Bufor mogą być dowolnie modyfikowane (poprawiane, kasowane).
Dekret w stanie Bufor nie jest traktowany jako wpis w dzienniku księgować w rozumieniu przepisów ustawy o rachunkowości. Każdy dekret wymaga zatwierdzenia czyli usunięcia oznaczenia bufor i zablokowania edycji oraz możliwości skasowania. Zatwierdzenie dekretów równoznaczne jest z przeniesieniem dekretów do Dziennika „na czysto”. Zatwierdzenie dekretów odbywa się poprzez okresowe wykonanie czynności renumeracji bufora dziennika i zbiorczego księgowania dekretów. W ślad za rozróżnieniem dwóch stanów dekretów.

programenovausługi

Dziennik księgowań

Każdy nowoutworzony dekret otrzymuje kolejny wolny numer i posiada oznaczenie Bufor. Dekrety z oznaczeniem Bufor mogą być dowolnie modyfikowane (poprawiane, kasowane).
Dekret w stanie Bufor nie jest traktowany jako wpis w dzienniku księgować w rozumieniu przepisów ustawy o rachunkowości. Każdy dekret wymaga zatwierdzenia czyli usunięcia oznaczenia bufor i zablokowania edycji oraz możliwości skasowania. Zatwierdzenie dekretów równoznaczne jest z przeniesieniem dekretów do Dziennika „na czysto”. Zatwierdzenie dekretów odbywa się poprzez okresowe wykonanie czynności renumeracji bufora dziennika i zbiorczego księgowania dekretów. W ślad za rozróżnieniem dwóch stanów dekretów.

programenovausługi