Aplikacja SPRZEDAŻ

Aplikacja Program ENOVA sprzedaż

Program wms

W układzie pionowym asortyment będzie rozmieszczany zgodnie z zasadami ergonomii pracy rąk człowieka dla regałów obsługiwanych metodami „ręcznymi” lub zgodnie z charakterystyką podnoszenia środkami transportu (średnia wysokość podnoszenia) automatyczna identyfikacja wykorzystywana przez program umożliwia także: szybki dostęp do danych - za pomocą czytnika kodów kreskowych lub rfid odczytać pełną informację o danym towarze lub nośniku, identyfikowalność nośników - każdy nośnik znajdujący się na magazynie (paleta, big-bag, kontener, itp. Testy i szkolenia - zainstalowany i skonfigurowany system wms musi rozpocząć swoje poprawne działanie, dlatego niezbędnym elementem jest wykonanie testów pod względem działania algorytmów i łatwości obsługi i współpracy z dostarczonym sprzętem. W układzie poziomym towary grupy a umieszczane będą w miejscach składowania w pobliżu najkrótszej odległości od drogi łączącej wejście i wyjście towarów.
Nowoczesny magazyn wymaga nowoczesnych narzędzi zarządzania, jednym z takich narzędzi jest nasz program w technologii asp net program wms net w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server nowoczesne systemy logistyczne wms (warehouse managment system) pozwalają na znaczne usprawnienie wszelkich procesów logistycznych zachodzących w firmie produkcyjnej czy dystrybucyjnej. Współpraca może polegać na wykorzystaniu aplikacji windows do.

integracjaprogramu

Customer Relationship Management

Zarządzanie relacjami z klientami system relacji z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. crm należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii biznesu, gdzie stały kontakt i zadowolenie klienta jest kluczową wartością. Istotną kwestią jest zapewnienie jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis.

Wizyty handlowców

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów.
Nad tabelą z listą wizyt handlowców znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień.