Aplikacja ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI

Aplikacja Program ENOVA zarządzanie użytkownikami

Outsourcing IT Poznań

Outsourcing IT Poznań oferowany jest przez firmę SoftwareStudio. Jest to ekonomiczna i wygodna forma utrzymania systemów informatycznych. Outsourcing IT Poznań nie wymaga zatrudniania na stałe osób odpowiedzialnych za jego poprawne działanie. SoftwareStudio Poznań oferuje świadczy usługi dla firm w Poznaniu i całym kraju.
OUTSOURCING IT W POZNANIU - Spółka SoftwareStudio oferuje outsourcing IT Poznań, w tym usługi ekspertów IT. Outsourcing IT Poznań to dopasowanie najbardziej optymalnych rozwiązań informatycznych dla Państwa potrzeb. Doradcy pomagają rozwiązać problemy na każdym etapie użytkowania nowoczesnych technologii. Rozpoczynając od rozpoznania potrzeb i określenia rozwiązań pozwalających zredukować nadmierne koszty finansowe i czasowe, poprzez planowanie, projektowanie, wdrażanie, kończąc na szkoleniach i integracji systemów IT.

SoftwareStudio zapewnia kompleksowe.

System magazynowy WMS

Pierwsze systemy klasy WMS zostały wdrożone w Polsce w latach 90tych XX wieku Pionierem na rynku były firmy zachodnie, a dostawcą firma Quantum Software z oprogramowaniem Qguar. Duże zapotrzebowanie na systemy magazynowe spowodowało że inni polscy producenci oprogramowania przygotowali autorskie rozwiązania.

Przedsiębiorstwa, które zatrudniały specjalistów z dziedziny logistyki, zrozumiały potrzebę posiadania nowoczesnych systemów informatycznych, niezbędnych do operowania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. 

Okazało się, że granicą rozwoju przedsiębiorstw nie są finanse, marketing czy zarządzanie, ale coraz częściej logistyka, a w szczególności zarządzanie zapasami. System magazynowy WMS w takich firmach zwykle istniał wyłącznie na papierze lub w głowie magazyniera.

Wdrożenie systemu magazynowego WMS niesie ze sobą wymierne korzyści: sprawna i.

system

Program WMS

W układzie pionowym asortyment będzie rozmieszczany zgodnie z zasadami ergonomii pracy rąk człowieka dla regałów obsługiwanych metodami „ręcznymi” lub zgodnie z charakterystyką podnoszenia środkami transportu (średnia wysokość podnoszenia) automatyczna identyfikacja wykorzystywana przez program umożliwia także: szybki dostęp do danych - za pomocą czytnika kodów kreskowych lub rfid odczytać pełną informację o danym towarze lub nośniku, identyfikowalność nośników - każdy nośnik znajdujący się na magazynie (paleta, big-bag, kontener, itp. Testy i szkolenia - zainstalowany i skonfigurowany system wms musi rozpocząć swoje poprawne działanie, dlatego niezbędnym elementem jest wykonanie testów pod względem działania algorytmów i łatwości obsługi i współpracy z dostarczonym sprzętem. W układzie poziomym towary grupy a umieszczane będą w miejscach składowania w pobliżu najkrótszej odległości od drogi łączącej wejście i wyjście towarów.
Nowoczesny magazyn wymaga nowoczesnych narzędzi zarządzania, jednym z takich narzędzi jest nasz program w technologii asp net program wms net w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server nowoczesne systemy logistyczne wms (warehouse managment system) pozwalają na znaczne usprawnienie wszelkich procesów logistycznych zachodzących w firmie produkcyjnej czy dystrybucyjnej. Współpraca może polegać na wykorzystaniu aplikacji windows do.

integracjaprogramu

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń.
HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników w zespoły obsługujące konkretny rodzaj zgłoszeń (równoległa ich obsługa, przesuwanie zgłoszeń między użytkownikami lub zespołami,.

zarządzanie

Analiza przedwdrożeniowa systemu WMS

Analiza przedwdrożeniowa systemu magazynowego WMS.
Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa analizy polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. W celu przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia systemów klasy WMS (magazyn wysokiego składowania) najdogodniejszym sposobem jest zrealizowanie analizy przedwdrożeniowej. Analiza przedwdrożeniowa zawiera kilka podstawowych elementów: Identyfikację procesów biznesowych zakres funkcjonalny wdrożenia.

analizawdrożenie

SoftwareStudio Helpdesk

OTRS jest systemem typu HelpDesk umożliwiającym koordynację wsparcia udzielanego klientom firmy lub organizacji. Historycznie system był przeznaczony głównie do obsługi zgłoszeń przychodzących przez email, ale umożliwia także łatwą rejestrację przez WWW, lub śledzenie zgłoszeń telefonicznych (call center). FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet’ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację; Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka.