Oprogramowanie KSIĘGA INWENTARZOWA ENOVA ERP

Oprogramowanie Program ENOVA księga inwentarzowa enova erp

FrontEnd

Aplikacja dla klientów pozwalająca na prezentację produktów w księgarni interntowej nazwana jest FrontEnd lub FrontOffice, jest to element systemu stanowiący witryne / wystawę księgarni internetowej.
Z aplikacji FrontEndu korzystać będą zarówno anonimowi użytkownicy księgarni internetowej, jak i zalogowani użytkownicy (posiadający swoje konto dostępowe). Program FrontEndu pozwala dostosować wygląd witryny sklepowej do potrzeb danego wdrożenia, grafik komputerowy moze przygotować szatę graficzną, które będzie wykorzystywana przez oprogramowanie księgarni. Dzięki takiemu rozwiązaniu "jądro" systemu działa poprawnie niezaleznie do tego.

internet

Opis księgarnii internetowej

Jednym z wariantów działania sklepu internetowego jest sprzedaż książek stanowiąc rozwiązanie o nazwie "KSIĘGARNIA INTERNETOWA"
Opracowanienie ninijszej dokumentacji ma na celu przedstawienie podstawowych funkcjonalności i rozwiązań dostępnych w programie SKLEP INTERNETOWY wersja KSIĘGARNIA INTERNETOWA. Studio Internetowa Księgarnia to platforma sklepowa umożliwiająca użytkownikom zewnętrznym programu (klientom sklepu) dokonywania zakupu książek i publikacji za pomocą elektrnicznego kanału sprzedaży. Księgarnia internetowa może posiadać w swojej ofercie zarówno własne pozycje.

sprzedaż

Księga inwentarzowa

Moduł systemu ENOVA - Księga Inwentarzowa pozwala na pełną rejestrację zdarzeń związanych ze środkami trwałymi. Możemy otrzymać zarówno aktualny plan amortyzacji, jak i plan amortyzacji na dowolny dzień.
Oprócz środków trwałych program ewidencjonuje wartości niematerialne i prawne oraz wyposażenie (obiekty o wartości niewystarczającej do uznania ich za środek trwały), które zaliczane są w koszty, bez konieczności ich amortyzowania. Program obsługuje liniową, degresywną i jednorazową amortyzację oraz pozwala na ewidencję środków trwałych niepodlegających amortyzacji. Dla degresywnej metody amortyzacji automatycznie stwierdza,.

księgainwentarzowaenovaerp

Księga inwentarzowa

Moduł systemu ENOVA - Księga Inwentarzowa pozwala na pełną rejestrację zdarzeń związanych ze środkami trwałymi. Możemy otrzymać zarówno aktualny plan amortyzacji, jak i plan amortyzacji na dowolny dzień.
Oprócz środków trwałych program ewidencjonuje wartości niematerialne i prawne oraz wyposażenie (obiekty o wartości niewystarczającej do uznania ich za środek trwały), które zaliczane są w koszty, bez konieczności ich amortyzowania. Program obsługuje liniową, degresywną i jednorazową amortyzację oraz pozwala na ewidencję środków trwałych niepodlegających amortyzacji. Dla degresywnej metody amortyzacji automatycznie stwierdza,.

księgainwentarzowaenovaerp

Księga Inwentarzowa

Moduł Księga Inwentarzowa pozwala na pełną rejestrację zdarzeń związanych ze środkami trwałymi. Możemy otrzymać zarówno aktualny plan amortyzacji, jak i plan amortyzacji na dowolny dzień.
Oprócz środków trwałych program ewidencjonuje wartości niematerialne i prawne oraz wyposażenie (obiekty o wartości niewystarczającej do uznania ich za środek trwały), które zaliczane są w koszty, bez konieczności ich amortyzowania. Program obsługuje liniową, degresywną i jednorazową amortyzację oraz pozwala na ewidencję środków trwałych nie podlegających amortyzacji. Dla degresywnej metody amortyzacji.

z

Hosting enova

Technologie wirtualizacji nieustannie się rozwijają, dzisiejsze możliwości rozszerzenia jej na całą organizację i przejścia do chmury są jeszcze większe, stąd w ofercie SoftwareStudio pojawiło się HOSTING ENOVA jako usługa wynajmu oprogramowania.
Firma Soneta producent znanego oprogramowania enova podpsiał w 2012 roku umowę z SoftwareStudio w zakresie hostowania programu enova. Klient nie kupuje wprost tradycyjnej licencji na program, tylko wynajmuje oprogramowanie któee zainstalowane jest w chmurze i dostępne OnLine przez internet. Comiesięczne opłaty dotyczą zarówno wynajmu sprzętu, zasobów sieciowych, bezpieczeństwa, ale także.

enova365

Raporty uprawnień programu enova

System Uprawnień w programie enova jest wielowarstwowy. Każdy operator ma przydzielone uprawnienia, na których definiowane jest podpięcie do ról oraz nadawane są prawa obiektowe.
Raport uprawnień użytkownika programu enova został przygotowany w celu prezentacji oraz umożliwienia wydruku struktury uprawnień funkcjonalnych w systemie enova dla danego operatora/uprawnienia. Wydruk przedstawia sumę uprawnień zebranych we wszystkich rolach przypisanych do operatora/uprawnienia. Raport jest niezależny od kontekstu i może zostać dołączony w dowolnym miejscu programu enova. Opis poszczególnych kolorów.

Prawdziwy ERP XXI wieku

enova to prawdziwy ERP XXI wieku, innowacyjny system do zarządzania przedsiębiorstwem, który - po wprowadzeniu na rynek w 2002 r. - błyskawicznie zdobył uznanie tysięcy Użytkowników.
Dzięki zastosowaniu w enova absolutnie najnowszej, sprawdzonej technologii, znalazł się program ERP w czołówce oprogramowania klasy ERP w Polsce XXI wieku. Technologia ta została wykorzystana do opracowania skutecznego narzędzia do zarządzania, pomagającego w codziennej pracy zarówno w małych i średnich firmach oraz większych przedsiębiorstwach. W oparciu o bogate doświadczenie Zespołu.

enova

Stany magazynowe

Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. W pierwszym kroki pracownik skanuje numer dokumentu WZ, który będzie realizował, lub wprowadza jego numer z klawiatury. Rozwiązania przepływu informacji wspomagające procesy magazynowe wykorzystują komputery w ich realizacji.
Dostępne mechanizmy wymiany informacji między kontrahentami oraz moduł b2b pozwalają klientom magazynu na beżąco monitorować stany magazynowe, dostępność rotacje czy zaleganie. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Stany magazynowe mogą być prezentowane w sposób.

zarządzanie

Wizualizacja magazynu

Zarejestrowany wewnętrzny dokument systemu wms może zostać wydrukowany jako szczegółowa lista (picking list) albo jako dokument zagregowany - te same pozycje towarowe są zgrupowane i sumowane. Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. Integracja pozwala na eliminację dodatkowych prac związnaych z zakąłdaniem bazy towarowej i kontrahentów oraz tworzeniem dokumentów zleceń przyjęcia i wydania.
Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania..

integracjazERP

Oprogramowanie WMS

W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola indeks i ilość. Ponadto optymalizując pracę magazynierów zwiększa się ilość operacji magazynowych, co za tym idzie można wyposażyć ich przenośne urządzenia z czytnikami kodów kreskowych. Międzynarodowy przełom w dziedzinie ważenia oraz światowe uznanie przyniosła waga “triple-beam”, która przez następne lata była nieustannie modyfikowana i ulepszana.
Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania..

integracjaz