Enova dla biznesu

Enova to Nowoczesne Rozwiązanie Informatyczne Klasy Erp, .

Program ENOVA > PROGRAM ENOVA > Enova dla biznesu

Enova dla biznesu


ENOVA to nowoczesne rozwiązanie informatyczne klasy ERP, wspomagające pracę wszystkich działów w przedsiębiorstwie, a w szczególności dla działów handlowych, księgowość i działy kadrowo-płacowe.

Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany wtechnologii Microsoft.NET. Cechy oferowanego rozwiązania: ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows; ENOVA zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury; ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności; ENOVA posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach; ENOVA umożliwia zastosowanie indywidualnych ustawień wizualnych, czcionek, kolorów. System ENOVA sprzedawany jest w trzech odmianach funkcjonalnych, w "trzech kolorach". W związku z tym system enova może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika. W tym przypadku zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności. Moduły systemu ENOVA: enova Faktury – fakturowanie, cennik, lista kontrahentów i urzędów, ewidencja środków pieniężnych – rozliczenia Kasa/Bank, wielowalutowość, ewidencja VAT, podstawowe raporty i wydruki; enova Handel – zawiera w sobie moduł Faktury, zamówienia, zakupy, koszty, grupy rabatowe, magazyn, inwentaryzacje, raporty i wydruki, współpraca z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów EAN, kolektorami danych, ceniarkami, urządzeniami mobilnych handlowców; enova crm - gromadzenie i zarządzanie informacjami o kontrahentach, o kontaktach, zadaniach, projektach związanych z danym kontrahentem; enova Księga Podatkowa – moduł do prowadzenia KPiR, zapisy księgowe, ewidencja dokumentów, ewidencja VAT, ewidencja środków pieniężnych, zestawienia księgowe, deklaracje, bufor księgowań, importy dokumentów z zewnętrznych systemów; enova Księga Handlowa – moduł do prowadzenia pełnej Księgowości, ewidencja dokumentów, ewidencja VAT, ewidencja środków pieniężnych, dzienniki księgowań, zestawienia księgowe, zestawienia sald i obrotów, deklaracje, schematy księgowe w oparciu o wielopoziomowe plany kont, bufor księgowań, importy dokumentów z zewnętrznych systemów; enova Księga Inwentarzowa – ewidencja środków trwałych, plany amortyzacji, odpisy i przeszacowania, inwentaryzacje ŚT; enova Kadry i Płace – ewidencja danych kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, podatków, składek ZUS, definiowalne harmonogramy czasu pracy i składniki wynagrodzenia, wydruki deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS, wydruki umów, współpraca z Programem Płatnika i rejestratorami RCP, platforma internetowa enovaNET Kadry Płace (wgląd pracowników i managerów do danych kadrowo-płacowych za pośrednictwem Internetu – składanie wniosków urlopowych, przeglądanie kwot wynagrodzeń, zestawień czasu pracy itp.). # Enova ## dla ## Biznesu #

Wersja platynowa

To rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania Użytkownika. System w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Jego konstrukcja umożliwia ?doczytywanie? zewnętrznych modułów DLL. Modułów tworzonych przez integratorów systemu niezależnie od producenta. # Enova ## dla ## Biznesu #


Wersja srebrna

System w wersji srebrnej przeznaczony jest dla małych i średnich firm, do obsługi podatkowo-finansowej Podatników zaproponowano w tym rozwiązaniu Księgę Przychodów i Rozchodów. Wersja srebrna oferuje standardową funkcjonalność modułów zaprojektowaną przez producenta. # Enova ## dla ## Biznesu #


Wersja złota

Z myślą o wymagających Użytkownikach, którzy prowadzą księgowość w oparciu o plan kont, stworzony został system w wersji złotej. Adresowany jest głównie do średnich i dużych przedsiębiorstw. Moduły obsługujące działy sprzedaży i kadrowo-płacowy posiadają wzbogaconą funkcjonalność w stosunku do wersji srebrnej, a cały system jest wyposażony w mechanizm definiowania przez Użytkownika dodatkowych pól (cech) do dowolnych elementów systemu. W ten sposób Użytkownik samodzielnie rozszerza funkcjonalność systemu. Zdefiniowane cechy mogą być wykorzystane w prezentacji danych oraz przy tworzeniu raportów i analiz. # Enova ## dla ## Biznesu #


Księgowość

Możliwość prowadzenia zarówno pełnej księgowości jak i Książki przychodów i rozchodów Automatyzacja 80% zadań księgowości Nowe spojrzenie na zestawienie obrotów i sald, podwójna "obrotówka" Drukowanie oryginalnych deklaracji Elektroniczny przekaz wyciągów bankowych. # Enova ## dla ## Biznesu #


Handel - Magazyn

Nowe spojrzenie na gospodarkę magazynową i obsługę dokumentów magazynowych Automatyczne generowanie cenników do programu Excel Możliwość przesyłania faktur i cenników drogą elektroniczną Wielomagazynowość Możliwość definiowania typu obrotu towarowego w magazynie (FI-FO, LI-FO, wg cechy, inne) Cechy (pola definiowane przez użytkownika wykorzystywane do przechowywania dodatkowych danych oraz tworzenia w oparciu o nie raportów) Możliwość definiowania w systemie nowych, własnych dokumentów Posiada możliwość sprzedaży poniżej stanu (zależne od ustawień konfiguracyjnych) Możliwość określenia Operatorowi prawa wystawiania dokumentów. # Enova ## dla ## Biznesu #