DEFINIOWANIE SPOSOBU ZAPŁATY

Program ENOVA Definiowanie sposobu zapłaty

Role i użytkownicy programu CRM
Użytkownicy oraz role użytkowników w programie CRM pozwalają na określanie poziomów uprawnień i DEFINIOWANIE funkcjonalności. Każdy użytkownik po zalogowaniu do programu pracuje w określonym kontekście - ROLI.

Administrator
Funkcja administratora systemu pełni rolę kierowniczą i pozwala użytkownikowi zarządzajacemu pracą systemu na DEFINIOWANIE wielu ważnych parametrów wpływajacych na sposób działania.

Corax - Książka Przychodów i Rozchodów
Książka Przychodów i Rozchodów – to rozwiązanie dla małych podmiotów gospodarczych prowadzących księgowość w oparciu o Książkę Przychodów i Rozchodów. Umożliwia DEFINIOWANIE w księdze własnych kolumn, które mogą dostarczać dokładniejszych informacji np. związanych z kosztami firmy, niż te czerpane ze standardowych kolumn księgi. Mechanizmy automatyzujące procesy księgowe, które zawiera program, ułatwią i przyspieszą pracę.

Oprogramowanie w magazynie narzędzi
Oprogramowanie uzupełnia inne funkcjonalności systemu wspomagające realizację produkcji np. w obszarze odzieży roboczej, wyposażenia pracownika czy kontroli jakości. Rozwiązanie daje sporą możliwość elastycznego dostosowania do specyfiki działalności produkcyjnej firmy, pozwalając na szerokie DEFINIOWANIE poszczególnych elementów. Już na etapie projektowania prowadzone są konsultacje z potencjalnymi użytkownikami, tak aby aplikacja możliwie najwcześniej zapewniała maksymalną ergonomię pracy oraz szybki dostęp do podstawowych informacji o stanie wypożyczalni narzędzi. .

Administrator magazynu narzędzi
Funkcję administratora programu Magazyn Narzędzi pełni zwykle osoba mająca większe uprawnienia i posiadająca odpowiednią wiedzę w zakresie SPOSOBU działania programu.

Administrator programu CMMS
Funkcję administratora programu CMMS.net pełni zwykle osoba mająca większe uprawnienia i posiadająca odpowiednią wiedzę w zakresie SPOSOBU działania programu.

SAP narzędziem służącym lepszemu zarządzaniu
System SAP dostarcza narzędzia wsparcia w decyzjach i działaniach, mających wpływ na wyniki ekonomiczne firmy. Nie gwarantuje jednak uniknięcia problemów w wymienionych obszarach. To od menedżerów, którzy systemu używają i podejmują decyzje na podstawie danych z SAP, zależy czy klienci będą lepiej obsługiwani, czy firma będzie produkować taniej i czy kondycja finansowa firmy będzie dobra. We wdrożeniu SAP nie chodzi o to, by uruchomić system, bezbłędnie wspierający obecny model funkcjonowania firmy. Jeśli zdecydujemy się tylko na odzwierciedlenie w systemie dotychczasowego SPOSOBU działania, osiągnięty postęp będzie niewielki. Będziemy działać tak jak dotychczas, tylko wykorzystując inne oprogramowanie.

Technologia internetowa
Pierwszym etapem tworzenia usługi internetowej jest wybór SPOSOBU komunikacji pomiędzy serwerem świadczącym tę usługę a klientem z niej korzystającej. Protokołami w pełni dostosowanymi do pracy w sieci są HTTP (Hypertext Transfer Protocol) oraz SMTP (Simple Mail Transfer Protocol). Ten pierwszy działa na zasadzie żądanie/odpowiedź, natomiast drugi zapewnia rutowalny protokół wymiany informacji w ramach komunikacji asynchronicznej. Kolejnym problemem w dzisiejszym Internecie jest problem zabezpieczeń. Oba wspomniane protokoły z reguły są udostępniane w przedsiębiorstwach oraz administratorzy pozostawiają otwarte porty do pracy dla tych protokołów. HTTP zapewnia komunikację bezpołączeniową, tzn. nie korzysta z nieprzerwanego połączenia z klientem. Natomiast SMTP będąc asynchronicznym w przypadku niepowodzenia w transmisji danych dokonuje próby jej wznowienia. Aby móc korzystać z usług internetowych, należy mieć odpowiednią ilość dostępnego miejsca na dysku jakiegoś serwera WWW, na którym umieścimy naszą aplikację świadczącą usługi poprzez Internet.

Definicje płatności
Program Enova daje możliwość zbudowania indywidualnej definicji płatności - sposoby ZAPŁATY.

Ewidencja Środków Pieniężnych
Prowadzenie raportów kasowych i bankowych (w tym walutowych) służy do wystawiania i drukowania kwitów KP i KW na podstawie, których sporządzany jest raport kasowy za dowolny okres oraz do ewidencji wyciągów bankowych. Rozliczenia pomagają na bieżąco śledzić stan rozrachunków z kontrahentami (stan zobowiązań i należności). Funkcja jest wzbogacona o opcje naliczania odsetek oraz drukowania not odsetkowych, ponagleń ZAPŁATY, potwierdzeń salda i poleceń przelewu (w tym przelewów elektronicznych). Program prowadzi również ewidencję rozrachunków walutowych wraz z tabelą kursów i automatyczną ewidencją różnic kursowych bieżących i statystycznych na koniec roku. Prowadzi ewidencję dokumentów rozliczeniowych takich jak różnice kursowe, kompensaty, rozliczenie zaliczek, delegacji.

Faktury w module Handel
Moduł Faktury zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania dokumentów handlowych (w dowolnej walucie), towarów oraz usług. Moduł Ewidencji Środków Pieniężnych, uzupełniający funkcjonalność Faktury, dostarcza informacje o stanie rozrachunków z kontrahentami i stanie finansowym przedsiębiorstwa w oparciu o zarejestrowane dokumenty związane z płatnościami. Bogaty wachlarz raportów pozwala analizować efektywność działań handlowych. Podstawowe funkcje to: prowadzenie list i generowanie dokumentów sprzedaży, tworzenie kart towarowych, produktowych, usługowych i recepturowych, definiowanie cen i tworzenie cenników, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Program prowadzi ewidencję rozrachunków (z uwzględnieniem kompensat), posiada odpowiedni dla tego typu Operacji zestaw dokumentów: noty odsetkowe, ponaglenia ZAPŁATY, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). System filtrów definiowanych przez Użytkownika zapewnia duże możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania w dowolnym momencie informacji istotnej dla Użytkownika. W submodule "Faktury" generowane są następujące dokumenty: faktury sprzedaży i zakupu, w tym faktury zaliczkowe, wewnętrzne UE, faktury do paragonu, paragony, faktury korygujące (na ich podstawie są automatycznie tworzone dokumenty magazynowe. Niemniej obieg można odwrócić/rozszerzyć i w oparciu o dokumenty magazynowe tworzyć dokumenty handlowe - wymaga to indywidualnej konfiguracji. Dokument sprzedaży umożliwia podział płatności, wprowadzając różne formy, terminy, a nawet płatników. Szeroki zakres filtrowania informacji daje Użytkownikowi znaczące możliwości analizowania danych dotyczących sprzedaży. Numeracja dokumentów jest definiowana przez Użytkownika.

Definiowanie sposobu zapłaty
W standardzie zdefiniowane są podstawowe sposoby zapłaty, które mogą pojawić się w firmie, różnią się głównie typem i odroczeniem. W razie potrzeby można zdefiniować własny sposób zapłaty. Np. Przelew waluta Należy uzupełnić pola: Nazwa: np. przelew waluta; Typ: przelew; Odroczony: Tak (parametr ten jest szczególnie ważny przy generowaniu dokumentów na poziomie Handlu, dla których zapłata ma tworzyć się automatycznie w raporcie kasowym); Zmniejsza dostępny limit kredytowy: Nie; Zablokowany: Nie; Zapłacono- informacja dla wydruków np. przelew waluta. W konfiguracji Narzędzia / Opcje / Ewidencje ŚP / Definicje płatności wybieramy Nowy (Definicja płatności). Należy uzupełnić pola: Nazwa: nazwa definicji płatności np. Przelew walutowy Ewidencja: należy wskazać rachunek EŚP np. Bank EUR Sposób zapłaty: wybieramy wcześniej utworzony sposób zapłaty (można też skorzystać z standardowego sposobu istniejącego w systemie) Termin: można wskazać domyślny termin płatności np. 7 dni. Przy budowaniu definicji płatności można też skorzystać z jednego z standardowych sposobów zapłaty – np. przelewu. Definicje płatności można przypisać do danego kontrahenta, w tym celu należy na kartotece kontrahenta na zakładce Warunki płatności wskazać domyślną Definicje płatności. Wtedy na płatnościach dla danego kontrahenta będzie podpowiadać się odpowiedni rachunek wraz z przypisanym do niego sposobem zapłaty.


  • program enova
    ENOVA to nowoczesne rozwiązanie informatyczne klasy ERP, wspomagające pracę wszystkich działów w przedsiębiorstwie, a w szczególności dla działów handlowych, księgowość i działy kadrowo-płacowe. -

  • Magazyn wysokiego składowania
    Większość nowoczesnych programów magazynowych jest integrowana z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście taki program do zarządzania magazynem może działać samodzielnie i jest wtedy w pełni wystarczalny. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem ERP firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe funkcjonalności i polepszyć przepływ informacji z magazynu do innych systemów informatycznych w firmie. - Oprogramowanie w ofercie SoftwareStudio wykorzystuje rozwiązania firmy Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.

  • Program Enova
    program zgłoszenie reklamacyjne - Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspmagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie.

  • Magazyn wysokiego składowania
    Większość nowoczesnych programów magazynowych jest integrowana z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście taki program do zarządzania magazynem może działać samodzielnie i jest wtedy w pełni wystarczalny. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem ERP firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe funkcjonalności i polepszyć przepływ informacji z magazynu do innych systemów informatycznych w firmie. - rogramy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.

  • Utrzymanie ruchu w przedsiębiorstwie
    program narzędziownia - Trudno sobie wyobrazić nowoczesne przedsiębiorstwo produkcyjne lub zakład przemysłowy bez dobrze zorganizowanego działu zajmującego się utrzymaniem ruchu. W pracy takiego działu potrzebne jest niezawodne, wydajne oprogramowanie wspomagające prace związane z utrzymaniem ruchu.

Wersja Demo

    Dane kontaktowe

    SoftwareStudio
    SoftwareStudio Sp. z o.o.
    60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

    53 33 22 626

    kontakt@softwarestudio.com.pl