FAKTURY ZALICZKOWE

Program ENOVA Faktury zaliczkowe

Faktury
fakturyfakturyfakturyfaktury
Faktury
Moduł FAKTURY zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania dokumentów sprzedaży, towarów oraz usług

Faktury
Moduł FAKTURY zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania dokumentów sprzedaży, towarów oraz usług

System zarządzania dokumentami
System zarządzania dokumentami jest to narzędzie informatyczne pozwalające na przetwarzanie wszelkich form dokumentów powstających w organizacjach: przetwarzanie dotyczy zarówno dokumentów wewnętrznych dotyczących współpracy różnych obszarów funkcjonalnych organizacji, jak również dokumentów napływające z otoczenia (np. zamówienia od klientów, FAKTURY, listy, i inne).

integracja z kurierem
Opis każdej wysyłanej do odbiorcy przesyłki z towarem jest "eksportowany" do systemu informatycznego firmy kurierskiej przy okazji wystawienia FAKTURY lub dokumentu rozchodu; przekazywane informacje to między innymi: adres odbiorcy, zawartość przesyłki, specjalne dyspozycje, itp.), nadany w systemie informatycznym kuriera identyfikator przesyłki jest zwrotnie przekazywany do programu Spedycja.net.

Zamówienia
Moduł zamówień jest podzielony na dwie części: zamówienia od klientów związane ze sprzedażą (odbiorców) oraz zamówienia do dostawców związane z zakupami (dostawców). Zamówienia mogą znajdować się w stanach: zrealizowane, zrealizowane częściowo, niezrealizowane. Ponadto mogą występować zamówienia cykliczne (powtarzalne) związane z fakturowaniem comiesięcznych, stałych umów. Wprowadzone zamówienia mogą być przekształcone w dokumenty magazynowe lub w dokumenty sprzedaży bądź zakupu. Dostępne zamówienia ZALICZKOWE dają szerokie możliwości obsługi zaliczek, które zgodnie z obowiązującymi przepisami należy udokumentować fakturami zaliczkowymi. Zamawiany towar może być rezerwowany (nawet poniżej aktualnego stanu magazynowego). Towar zarezerwowany nie może zostać sprzedany innemu klientowi, chyba że dany użytkownik posiada odpowiednie uprawnienia. Dla ułatwienia procesu sprzedaży zamówienia złożone przez klientów można przekształcić w zamówienia do dostawców. Zamówienia od klientów mogą pełnić rolę faktur pro forma (ustawienie szablonu wydruku XML).

Faktury w module Handel
Moduł Faktury zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania dokumentów handlowych (w dowolnej walucie), towarów oraz usług. Moduł Ewidencji Środków Pieniężnych, uzupełniający funkcjonalność Faktury, dostarcza informacje o stanie rozrachunków z kontrahentami i stanie finansowym przedsiębiorstwa w oparciu o zarejestrowane dokumenty związane z płatnościami. Bogaty wachlarz raportów pozwala analizować efektywność działań handlowych. Podstawowe funkcje to: prowadzenie list i generowanie dokumentów sprzedaży, tworzenie kart towarowych, produktowych, usługowych i recepturowych, definiowanie cen i tworzenie cenników, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Program prowadzi ewidencję rozrachunków (z uwzględnieniem kompensat), posiada odpowiedni dla tego typu Operacji zestaw dokumentów: noty odsetkowe, ponaglenia zapłaty, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). System filtrów definiowanych przez Użytkownika zapewnia duże możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania w dowolnym momencie informacji istotnej dla Użytkownika. W submodule "Faktury" generowane są następujące dokumenty: faktury sprzedaży i zakupu, w tym faktury ZALICZKOWE, wewnętrzne UE, faktury do paragonu, paragony, faktury korygujące (na ich podstawie są automatycznie tworzone dokumenty magazynowe. Niemniej obieg można odwrócić/rozszerzyć i w oparciu o dokumenty magazynowe tworzyć dokumenty handlowe - wymaga to indywidualnej konfiguracji. Dokument sprzedaży umożliwia podział płatności, wprowadzając różne formy, terminy, a nawet płatników. Szeroki zakres filtrowania informacji daje Użytkownikowi znaczące możliwości analizowania danych dotyczących sprzedaży. Numeracja dokumentów jest definiowana przez Użytkownika.

Faktury w module Handel
Moduł Faktury zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania dokumentów handlowych (w dowolnej walucie), towarów oraz usług. Moduł Ewidencji Środków Pieniężnych, uzupełniający funkcjonalność Faktury, dostarcza informacje o stanie rozrachunków z kontrahentami i stanie finansowym przedsiębiorstwa w oparciu o zarejestrowane dokumenty związane z płatnościami. Bogaty wachlarz raportów pozwala analizować efektywność działań handlowych. Podstawowe funkcje to: prowadzenie list i generowanie dokumentów sprzedaży, tworzenie kart towarowych, produktowych, usługowych i recepturowych, definiowanie cen i tworzenie cenników, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Program prowadzi ewidencję rozrachunków (z uwzględnieniem kompensat), posiada odpowiedni dla tego typu Operacji zestaw dokumentów: noty odsetkowe, ponaglenia zapłaty, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). System filtrów definiowanych przez Użytkownika zapewnia duże możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania w dowolnym momencie informacji istotnej dla Użytkownika. W submodule "Faktury" generowane są następujące dokumenty: faktury sprzedaży i zakupu, w tym FAKTURY ZALICZKOWE, wewnętrzne UE, faktury do paragonu, paragony, faktury korygujące (na ich podstawie są automatycznie tworzone dokumenty magazynowe. Niemniej obieg można odwrócić/rozszerzyć i w oparciu o dokumenty magazynowe tworzyć dokumenty handlowe - wymaga to indywidualnej konfiguracji. Dokument sprzedaży umożliwia podział płatności, wprowadzając różne formy, terminy, a nawet płatników. Szeroki zakres filtrowania informacji daje Użytkownikowi znaczące możliwości analizowania danych dotyczących sprzedaży. Numeracja dokumentów jest definiowana przez Użytkownika.

Faktury zaliczkowe
Jeżeli chodzi o FAKTURY ZALICZKOWE, to przepis mówi, iż Zmiana stawki podatku w odniesieniu do czynności, która zostanie wykonana w dniu zmiany stawki podatku lub po tym dniu, w związku z którą otrzymano całość lub część należności, w szczególności: przedpłatę, zaliczkę, zadatek, ratę, nie powoduje zmiany wysokości opodatkowania całości lub części należności, otrzymanej przed dniem zmiany stawki podatku. Co za tym jeżeli zaliczka zostanie przyjęta przed 1 stycznia 2011 r. to należy zastosować do niej starą stawkę. Zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy o VAT jeżeli przed wydaniem towaru lub wykonaniem usługi otrzymano część lub całość należności, w szczególności: przedpłatę, zaliczkę, zadatek, ratę, fakturę wystawia się nie później niż siódmego dnia od dnia, w którym otrzymano część lub całość należności od nabywcy.


  • Program CMMS.net
    program utrzymanie ruchu -

  • Magazyn wysokiego składowania
    Większość nowoczesnych programów magazynowych jest integrowana z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście taki program do zarządzania magazynem może działać samodzielnie i jest wtedy w pełni wystarczalny. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem ERP firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe funkcjonalności i polepszyć przepływ informacji z magazynu do innych systemów informatycznych w firmie. - Oprogramowanie w ofercie SoftwareStudio wykorzystuje rozwiązania firmy Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.

  • enova handel
    Moduł Magazyn, uzupełniony modułem Faktury systemu enova, tworzy jego część o nazwie Handel. -

  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

  • Wdrożenie CRM
    program CRM SQL -

Wersja Demo

    Dane kontaktowe

    SoftwareStudio
    SoftwareStudio Sp. z o.o.
    60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

    53 33 22 626

    kontakt@softwarestudio.com.pl