INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

Program ENOVA Interfejs użytkownika

Magazyn Framework
Program wersja Framework przeznaczony jest do pracy w środowisku Windows z INTERFEJSem przypominającym pakiet Office 2007/2010

Lync 2010
Program klasy komunikator Lync 2010 udostępnia INTERFEJS do nawiązywania i odbierania połączeń. W trakcie połączenia można nadal odbierać wiadomości błyskawiczne.

Zarządzanie zeskanowanymi dokumentami
System Archiwizacji Dokumentów pozwala w wygodny sposób gromadzić dokumenty w centralnym repozytorium. Dzięki wykorzystaniu INTERFEJSu przeglądarki internetowej zapewniony jest łatwy dostęp oraz intuicyjna obsługa. Mechanizmy automatycznego przesyłania dokumentów zeskanowanych z urządzenia ułatwia pracę np. przez serwer FTP. Dzięki integracji można łatwo włączyć zarządzanie dokumentami i wyszukiwanie do procesów zarządzania i pracy grupowej. Otwarta architektura umożliwia tworzenie i rozbudowywanie repozytoriów oraz skuteczne dostosowywanie ich do zaawansowanych potrzeb poprzez tworzenie dedykowanych modułów.

SQL Management Studio
Management Studio jest produktem który umożliwia zarządzanie repozytorium danych za pomocą okienkowego INTERFEJSu. Jest to bardzo przyjemny program integrujący zarówno usługi administracyjne jak i programistycznie związane (Query Analyzer + Enterprise Manager z SQL Server 2000). Instalacja jest również banalnie prosta. Wystarczy kliknąć i czekać na zakończenie procesu. Następnie uruchamiamy Start – Programy – Microsoft SQL Server 2005 – SQL Server Management Studio. Teraz w SQL Management Studio baza danych jest uruchomiona. Należy ją wybrać prawym klawiszem myszy, wcisnąć Connect i połączyć się z nią. .

Komunikacja z programem
Komunikowanie się UŻYTKOWNIKA z Systemem odbywa się wielowariantowo, tzn. tę samą czynność można wykonać w różny sposób. Generalnie możliwa jest obsługa Systemu przy pomocy myszki i klawiatury.

Aplikacja Internetowa
Aplikacja Internetowa - jak to działa? Aplikacja Internetowa – zwana również aplikacją webową, to program komputerowy, który pracuje na serwerze i komunikuje się poprzez sieć komputerową z hostem UŻYTKOWNIKA komputera z wykorzystaniem przeglądarki internetowej UŻYTKOWNIKA, będącego w takim przypadku interaktywnym klientem aplikacji internetowej.

Oprogramowanie w magazynie narzędzi
Oprogramowanie uzupełnia inne funkcjonalności systemu wspomagające realizację produkcji np. w obszarze odzieży roboczej, wyposażenia pracownika czy kontroli jakości. Rozwiązanie daje sporą możliwość elastycznego dostosowania do specyfiki działalności produkcyjnej firmy, pozwalając na szerokie definiowanie poszczególnych elementów. Już na etapie projektowania prowadzone są konsultacje z potencjalnymi UŻYTKOWNIKAmi, tak aby aplikacja możliwie najwcześniej zapewniała maksymalną ergonomię pracy oraz szybki dostęp do podstawowych informacji o stanie wypożyczalni narzędzi. .

Specyfikacje dla dokumentów Wz
Specyfikacje paczek mogą być rejestrowane bezpośrednio dla każdego dokumentu Wz. Rozwiązanie to może zastąpić generowanie specyfikacji dla dokumentów sprzedaży lub funkcjonować równolegle. Wybór wariantu dopisywania specyfikacji paczek warunkują potrzeby UŻYTKOWNIKA. Nazwa oraz dane adresowe odbiorcy odczytane zostają z dokumentu Wz. Pola nie są edytowane. W sytuacji, gdy w dokumencie Wz zapisane jest miejsce dostawy, informacje: ULICA, KOD POCZTOWY i MIEJSCOWOŚĆ odczytywane są z kartoteki miejsc dostawy. Waga dokumentu WZ wyświetlona zostaje w polu ŁĄCZNA WAGA PACZEK. Po wprowadzeniu przez Operatora ilości paczek (pole ILOŚĆ PACZEK), w polu WAGA PACZKI zostaje zapisana obliczona waga pojedynczej paczki - iloraz łącznej wagi i ilości paczek. Waga paczki zostaje obliczona i zapisana po wygenerowaniu specyfikacji. Zapis wartości 0 w polu ŁĄCZNA WAGA PACZEK jest blokowany. Przy próbie akceptacji wartości 0 w polu program blokuje wyjście z pola i zostaje wyświetlony komunikat informujący. .

Report Builder
Użytkownicy tworzą i edytują raporty za pomocą aplikacji klienckiej Report Builder. INTERFEJS UŻYTKOWNIKA aplikacji Report Builder został zbudowany podobnie jak interfejs takich aplikacji jak Excel czy PowerPoint z pakietu Microsoft Office. Report Builder to aplikacja ClickOnce wdrażana za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Użytkownik rozpoczyna pracę od wybrania szablonów układu raportu, zawierających predefiniowane sekcje danych, takie jak tabele, macierze czy wykresy. Następnie przeciąga z modelu wybrane elementy danych, umieszcza je w widoku projektu i definiuje ograniczenia pozwalające przefiltrować dane źródłowe raportu. Model zawiera wszelkie informacje, które narzędzie Report Builder potrzebuje do automatycznego wygenerowania zapytania i pobrania wymaganych danych.

Architektura trójwarstwowa
Architektura trójwarstwowa aplikacji to architektura typu klient-serwer, w której INTERFEJS UŻYTKOWNIKA, przetwarzanie danych i składowanie danych są rozwijane w postaci osobnych modułów, zwykle na oddzielnych platformach. Architektura tego typu pozwala aktualizować lub zastępować poszczególne moduły niezależnie od siebie, w miarę jak zmieniają się warunki techniczne - przykładowo, zmiana systemu Operacyjnego na komputerze użytkownika (np. z Windows na Linux lub odwrotnie), wpływa jedynie na warstwę interfejsu użytkownika, ale nie na przetwarzanie i składowanie danych. Przetwarzanie danych na serwerze aplikacji także może się składać z kilku oddzielnych warstw, wskutek czego architektura taka zmienia się w architekturę wielowarstwową. .

Interfejs użytkownika
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA (UI - User Interface) — w technice część urządzenia odpowiedzialna za interakcję z użytkownikiem. Aby była możliwa inetrakcji użytkownika z systemem są one wyposażone w odpowiednie urządzenia wejścia-wyjścia tworzące razem INTERFEJS UŻYTKOWNIKA: interfejs tekstowy — urządzenie wejściowe to klawiatura, a wyjściowe to drukarka znakowa lub wyświetlacz w trybie znakowym, interfejs graficzny — wejście to urządzenie wskazujące (np. myszka), a wyjściowe to wyświetlacz graficzny, interfejs strony internetowej — wejście i wyjście jest realizowane poprzez stronę internetową wyświetlaną w przeglądarce internetowej. .

Pobierz DEMO
SoftwareStudio udostępnia wersje Windows nazwaną FRAMEWORK pozwalajacą na instalację oprogramowania na stacji roboczej użytkownika. Pobrana wersja demo programu instaluje wyłącznie INTERFEJS UŻYTKOWNIKA przypominający aplikacje Microsoft Office 2007 / 2010, natomiast cała logika biznesowa, baza danych oraz "jądro" systemu zainstalowane są na naszym serwerze DEMO. Pobrać więc można wersję DEMO, ale nie jest to fizyczna całość rozwiązania.

Pobierz DEMO
SoftwareStudio udostępnia wersje Windows nazwaną FRAMEWORK pozwalajacą na instalację oprogramowania na stacji roboczej użytkownika. Pobrana wersja DEMO programu instaluje wyłącznie INTERFEJS UŻYTKOWNIKA przypominający aplikacje Microsoft Office 2007 / 2010, natomiast cała logika biznesowa, baza danych oraz "jądro" systemu zainstalowane są na naszym serwerze DEMO. Pobrać więc można wersję DEMO, ale nie jest to fizyczna całość rozwiązania.

Intuicyjny interfejs użytkownika, elastyczny i konfigurowalny
Przejrzysty interfejs programu w pełni wykorzystuje zalety środowiska Windows. Mnogość opcji konfiguracyjnych pozwala na przystosowanie aplikacji do specyficznych wymagań użytkownika oraz zapamiętanie takiego układu jako prywatną, domyślną konfigurację. Dotyczy to większości okien programu. Zadbano przy tym o prostotę i ergonomię obsługi programu, szybki i wygodny dostęp do najczęściej używanych funkcji. Program udostępnia konfigurowane MENU w różnych stylach pracy: menu klasyczne, menu typu Outlook, Desktop lub lista transakcji.

Interfejs użytkownika
System enova Kadry Płace posiada konfigurowalny, przyjazny INTERFEJS UŻYTKOWNIKA z wbudowanymi funkcjami do analizy danych (filtrowanie wg wielu kryteriów, sortowanie, narzędzie do tworzenia zapytań). INTERFEJS UŻYTKOWNIKA jest wzorowany na rozwiązaniach przyjętych w Microsoft Outlook. Spełniając standardy Microsoft program równie łatwo daje się obsługiwać przy pomocy klawiatury. Definicja i zachowywanie widoków jest kolejną funkcją umożliwiającą wyświetlanie zestawu najczęściej używanych funkcji i ekranów dla każdego Użytkownika. Filtry mogą być używane do selektywnego przeglądania danych na ekranie. Pozwala to oglądać informacje spełniające zadane kryteria.

Interfejs użytkownika
System enova Kadry Płace posiada konfigurowalny, przyjazny INTERFEJS UŻYTKOWNIKA z wbudowanymi funkcjami do analizy danych (filtrowanie wg wielu kryteriów, sortowanie, narzędzie do tworzenia zapytań). INTERFEJS UŻYTKOWNIKA jest wzorowany na rozwiązaniach przyjętych w Microsoft Outlook. Spełniając standardy Microsoft program równie łatwo daje się obsługiwać przy pomocy klawiatury. Definicja i zachowywanie widoków jest kolejną funkcją umożliwiającą wyświetlanie zestawu najczęściej używanych funkcji i ekranów dla każdego Użytkownika. Filtry mogą być używane do selektywnego przeglądania danych na ekranie. Pozwala to oglądać informacje spełniające zadane kryteria.

Zainstaluj program demo CMMS
Udostępniamy wersje Windows nazwaną FRAMEWORK pozwalajacą na instalację oprogramowania na stacji roboczej użytkownika. Pobrana wersja DEMO programu CMMS instaluje wyłącznie INTERFEJS UŻYTKOWNIKA przypominający aplikacje Microsoft Office 2007 / 2010, natomiast cała logika biznesowa, baza danych oraz "jądro" systemu zainstalowane są na naszym serwerze DEMO. Pobrać więc można wersję DEMO programu CMMS, ale nie jest to fizyczna całość rozwiązania.

Samsung P3100 GALAX TAB 7
Samsung P3100 GALAX TAB 7 łączy komunikację, multimedia i funkcje internetowe w jednym prostym indywidualnym tablecie, zapewniającym nieskończoną dozę rozrywki. Z najnowszym systemem operacyjnym Android, Ice Cream Sandwich, Samsung P3100 GALAX TAB 7 wprowadza nowe technologie i rozwinięty INTERFEJS UŻYTKOWNIKA poprzez wyjątkowe funkcje, takie jak Face Unlock czy najnowsza wersja TouchWiz. Zachowuje przy tym lekkość i smukłość wygodnego urządzenia przenośnego. Atuty urządzenia to zwiększona wydajność przy korzystaniu z aplikacji, bezprzewodowy dostęp do Internetu, szybsza transmisja danych i bezproblemowe odtwarzanie multimediów dzięki łączności poprzez różnych operatorów.


  • Aplikacja internetowa
    program magazyn narzędzi - Aplikacje internetowe to programz, do którzch dostęp uzyskujemy za pomocą przeglądarki internetowej. Dzięki takiemu modelowi dostępu do oprogramowania, jesteś niezależny od czasu i miejsca w których chcesz skorzystać z funkcjonalności, która jest potrzebna.

  • Program CMMS.net
    program utrzymanie ruchu -

  • Programy Windows
    Użycie technologii Microsoft do tworzenia rozwiązań dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. - Wykorzystywanie standardowych programów magazynowych do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel.

  • Programy Windows
    Użycie technologii Microsoft do tworzenia rozwiązań dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. - Wykorzystywanie standardowych programów magazynowych do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel.

  • Magazyn wysokiego składowania
    Większość nowoczesnych programów magazynowych jest integrowana z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście taki program do zarządzania magazynem może działać samodzielnie i jest wtedy w pełni wystarczalny. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem ERP firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe funkcjonalności i polepszyć przepływ informacji z magazynu do innych systemów informatycznych w firmie. - Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.

Wersja Demo

    Dane kontaktowe

    SoftwareStudio
    SoftwareStudio Sp. z o.o.
    60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

    53 33 22 626

    kontakt@softwarestudio.com.pl