KONFIGURACJA UŻYTKOWNIKÓW ENOVA

Program ENOVA Konfiguracja użytkowników enova

enova
enovaenova
Instalacja programu DMS
Instalacja i KONFIGURACJA systemu skanowania i archiwizacji dokumentów.

Instalacja systemu WMS
Instalacja i KONFIGURACJA systemu magazynowego WMS wymaga odpowiedniego sprzętu i oprogramowania. Zalecanym środowiskiem są serwery Microsoft w środowisku wirtualnym np. na VMware. Instalacja systemu WMS powinna być wykonana przez wyspecjalizowanego pracownika działu IT znającego rozwiązania IIS Server + SQL Server.

Pakiet podstawowy Corax ERP
Pakiet Podstawowy jako główny moduł oprogramowania obsługuje następujące Operacje: Sprzedaż; Zakupy; Gospodarka magazynowa; Rejestry VAT; Kasa/Bank; Rozrachunki; Analizy; KONFIGURACJA; Administracja.

Corax ERP - Schematy księgowe
Schematy księgowe są mechanizmem pozwalającym automatycznie dekretować dokumenty. Zawierają one definicje dekretów jakie mają zostać wykonane na danym dokumencie w procesie automatycznej dekretacji. System nie narzuca żadnych definicji księgowań, schematy tworzy Użytkownik dostosowując je do sowich dokumentów, swojego planu kont i to on odpowiada za ich merytoryczną poprawność. Stworzone schematy księgowe przypisuje się poszczególnym dokumentom w opcji KONFIGURACJA. Schematy wykorzystywane są także do księgowania list płac generowanych w module Kadry i Płace.

Role i użytkownicy programu CRM
Użytkownicy oraz role UŻYTKOWNIKÓW w programie CRM pozwalają na określanie poziomów uprawnień i definiowanie funkcjonalności. Każdy użytkownik po zalogowaniu do programu pracuje w określonym kontekście - ROLI.

Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb UŻYTKOWNIKÓW systemu.

Rodzaje środków trwałych
Zgodnie z ustawą do środków trwałych zalicza się stanowiące własność lub współwłasność jednostki: - nieruchomości (grunty, budynki) - maszyny i urządzenia, - środki transportu, - inne przedmioty, o przewidywanym okresie użytkowania dłuższym niż rok. Zgodnie z ustawą do wartości niematerialnych i prawnych zalicza się: - prawo użytkowania wieczystego gruntu, - spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu, - prawa autorskie, - prawa do projektów, wynalazków, patentów, licencji, - programy komputerowe, - know-how o przewidywanym okresie użytkowania dłuższym niż rok. Pod pojęciem inwestycji w obcych środkach trwałych rozumie się koszty poniesione w obcych środkach trwałych, mające na celu ich przystosowanie do potrzeb UŻYTKOWNIKÓW, polegające na przebudowie, rozbudowie, modernizacji i adaptacji tych obiektów jeśli: - wykonane roboty są kompletne i ich efekty zdatne do użytku, - obiekty, w których roboty wykonano będą użytkowane dłużej niż 1 rok. Pozostałe środki trwałe to najczęściej wyposażenie lub niskocenne składniki majątku trwałego, które są zwykle umarzane metodą jednorazowego odpisu amortyzacyjnego.

Corax ERP - inwestycja w obcy środek trwały
Pod pojęciem inwestycji w obcych środkach trwałych rozumie się koszty poniesione w obcych środkach trwałych, mające na celu ich przystosowanie do potrzeb UŻYTKOWNIKÓW, polegające na przebudowie, rozbudowie, modernizacji i adaptacji tych obiektów jeśli: wykonane roboty są kompletne i ich efekty zdatne do użytku lub obiekty, w których roboty wykonano będą użytkowane dłużej niż 1 rok.

Service Pack dla Windows Vista
Polski Service Pack dla Windows Vista

Studio Enova.net
Program Studio ENOVA.net to moduł systemu ENOVA klasy ERP w technologii ASP.net i bazie SQL server pozwalajacy na współpracę z systemami Soneta

Elektroniczny ekspert w firmie
ENOVA merytoryczną wiedzę ma niejako wbudowaną. Jest to system ekspercki, to znaczy taki, który sam podejmuje proste decyzje i pomaga w rozwiązywaniu problemów bardziej złożonych. Jak pokazuje praktyka, to szczególnie ważne w modułach takich jak płace i handel. ENOVA pozwala eliminować błędy popełniane przez często mniej kompetentnych pracowników tych działów. Sami bardzo dobrze orientujemy się w gąszczu zmieniających się przepisów. Dzięki bezpośrednim i bliskim kontaktom z naszymi klientami znamy ich praktyczne implikacje. Chętnie dzielimy się tą wiedzą: nasi klienci niejednokrotnie chętniej dzwonią do nas, niż do ZUS czy Urzędu Skarbowego.

Komfort jakości
Oprogramowanie ENOVA to propozycja dla tych, którzy w spokoju chcą się cieszyć sukcesem: system solidny, przewidywalny, pewny, stabilny i bezpieczny. Ma wszystko, co potrzebne do bezpiecznej i komfortowej "podróży" bez żadnych zbędnych dodatków. System ENOVA trafia niejednokrotnie do najbardziej wymagających klientów. Jeśli tam się sprawdza, z tym większą pewnością można go polecić każdej firmie i organizacji.

Konfiguracja użytkowników enova
moduł enovaNet wspiera działania w ramach modułów „Kadry i Płace” oraz „crm”. Oznacza to, że dostęp do zasobów aplikacji będą mieli bądź pracownicy, bądź osoby kontaktowe dla kontrahentów funkcjonujący w ramach uprzednio skonfigurowanej firmy/bazy. Każdemu Operatorowi (pracownik, osoba kontaktowa), który ma mieć dostęp poprzez moduł enovaNet należy włączyć taką możliwość (moduł enovaNet dostępny jest od wersji 6.2 i tylko od tej wersji możliwe jest włączanie uprawnień użytkownikom). Czynność tą wykonujemy z poziomu enova standardowej wchodząc na listę pracowników lub listę osób kontaktowych kontrahenta. Odpowiedniej konfiguracji można dokonać z poziomu formularza pracownika lub osoby kontaktowej. W założeniu, osoba korzystająca z netcrm, to kontrahent, który zlecił nam jakieś zadanie, a następnie chce przeglądać stan tego zadania. W związku z tym, aby móc zalogować się do enovaNet crm należy w enova wejść na kartotekę kontrahenta i na zakładce ‘Dane kontaktowe’ dodać nową osobę kontaktową (lub otworzyć już istniejącą). Tutaj na zakładce ‘Dostęp WWW’ wystarczy zaznaczyć checkbox ‘Konto założone’. Domyślne parametry konta to: login: imię i nazwisko, hasło: enova Oczywiście można je zmienić wpisując żądane wartości w polu ‘Nazwa konta’ i oknie wywołanym przez kliknięcie przycisku ‘Hasło WWW’. W przypadku wykupienia licencji na Zamówienia.NET, koniecznym jest zaznaczenie checkbox’a „Licencja Zamówień” na zakładce „Dostęp WWW” danej osoby kontaktowej Kontrahenta. Następnie należy ustawić ustawienia domyślne dla modułu Zamówień.NET, w związku z czym przechodzimy do: Narzedzia-> Opcje-> Handel-> Zamówienia.NET i w polu „Definicja zamówień internetowych” wybieramy „Zamówienia od odbiorcy”. Po zachowaniu zmian można przystąpić do wystawiania zamówień na witrynie.


  • wdrożenie systemu enova
    Głównym przedmiotem działalności naszej firmy jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP - a w szczególności ENOVA firmy Soneta z Krakowa. -

  • Program CMMS.net
    program utrzymanie ruchu -

  • Kartoteka magazynowa
    Nasze programy i rozwiązania zostały w całości zaprojektowane, zaprogramowana i przetestowana przy użyciu oprogramowania Microsoft. Dzięki temu program ten idealnie współpracuje z większością popularnych systemów. Zapisane przez użytkownika dane mogą być bez przeszkód przetwarzane przez takie programy jak MS Excel. - Program magazynowy pozwala prowadzić ewidencje kartotek magazynowych rejestrując wiele informacji pozwalających dzielić kartoteki wg dowolnych cech, typów i rodzajów. Zakładając kartotekę magazynową wypełnia się formularz z kilkoma zakładkami.

  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

  • Rozwiązania dla służb utrzymania ruchu
    oprogramowanie utrzymanie ruchu -

Wersja Demo

    Dane kontaktowe

    SoftwareStudio
    SoftwareStudio Sp. z o.o.
    60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

    53 33 22 626

    kontakt@softwarestudio.com.pl