BAZA WIZYT HANDLOWCA

Program ENOVA baza wizyt handlowca

baza
bazabaza
SQL express
BAZA danych Microsoft SQL express to bezpłatna wersja doskonałego systemu bazodanowego.

Microsoft SQL 2005 server
BAZA danych SQL Server 2005 została zaprojektowana tak, by pomóc przedsiębiorstwom w sprostaniu tym wyzwaniom.

Baza wizyt handlowców
BAZA wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt .

System archiwizowania dokumentów
W zakresie zarządzania dokumentami zasługuje wzrost popularności narzędzi OCR (Optical Character Recognition) przetwarzających dokumenty z formy papierowej (graficznej) w formę tekstową dającą się w prosty sposób indeksować i zapisywać we wszelkiego rodzaju komputerowych BAZAch danych.

CRM Handlowiec
Rola crm Handlowiec przeznaczona jest dla mobilnych handlowców do planowania i rejestrowania swoich WIZYT u klientów.

Kalendarze
Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.

Corax - obsługa akwizycji
Obsługa akwizycji – moduł przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających sieć przedstawicieli handlowych, oczekujących od systemu wsparcia w procesie zarządzania i motywowania pracowników pracujących w terenie. Na podstawie uzyskanych z systemu informacji związanych z efektywnością handlową akWIZYTorów, menadżerowie firmy będą mogli łatwiej i szybciej podejmować działania mające na celu zwiększenie aktywności handlowców.

Wizyty handlowca
Rejestrowanie nowej WIZYTy rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze WIZYT planowanych. Planowana nowa WIZYTa powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz wybrane ze skorowidza informacja o rodzaju WIZYTy oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę zgłoszenia potrzeby takiego spotkania. Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki.

Zarządzanie handlowcami - wizyty
Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Wizyty handlowca
Rejestrowanie nowej wizyty rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze wizyt planowanych. Planowana nowa wizyta powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz wybrane ze skorowidza informacja o rodzaju wizyty oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę zgłoszenia potrzeby takiego spotkania. Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki.

Utrata handlowca
Utrata przedstawiciela handlowego oznacza dla pracodawcy koszty oraz ryzyko wynikające z wyboru jego następcy. Ponadto pracodawca traci prawie zawsze w wyniku utraconych okazji sprzedaży. Handlowiec odchodząc zwykle zrywa prowadzone transakcje handlowe, negocjacje pozostawia same sobie. jeżeli dotychczasowe obowiązki HANDLOWCA nie przejmie osoba kompetentna, która potrafi przejąć klientów to firma raczej straci potencjalne możliwości sprzedaży. Innym ważnym aspektem odejścia HANDLOWCA z pracy jest REPUTACJA firmy, gdyż nikt z przyjemnością nie prowadzi interesów i kontynuuje negocjacji z niestabilnym partnerem biznesowym. W imieniu pracodawcy firmę reprezentował właśnie przedstawiciel handlowy, a zerwane kontakty z klientami mogą pozostać na zawsze utracone razem z utratą HANDLOWCA.

Baza wizyt handlowca
Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony.


  • System zarządzania
    program narzędziownia - System zarządzania Narzędziownia asp.net jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami.

  • Programy Windows
    Użycie technologii Microsoft do tworzenia rozwiązań dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. - Wykorzystywanie standardowych programów magazynowych do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel.

  • Funkcje programu utrzymania ruchu
    program CMMS -

  • Transakcje Kartotek
    program CRM SQL - Zestaw transakcji pozwalających na przeglądanie, edytowanie danych typu kartoteki np. magazynowe i kontrahentów.

  • Programy internetowe
    W programie magazynowym zastosowano nowoczesny dostęp do bazy danych - Microsoft SQL Server. Jest to jedna z najlepszych i najnowszych technologii, w której szczególną rolę poświęcono stabilności i odporności na awarię. W połączeniu z umiejętnym wykorzystaniem atutów tego systemu, można uzyskać szybki i niezawodny dostęp do danych. - Programy internetowe obsługiwane za pomocą programu zwanego PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA różnią się od programów WINDOWS, które nie wymagają dodatkowej aplikacji interpretującej.

Wersja Demo

    Dane kontaktowe

    SoftwareStudio
    SoftwareStudio Sp. z o.o.
    60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

    53 33 22 626

    kontakt@softwarestudio.com.pl