BLOKOWANIE OKRESU KSIĘGOWAŃ

Program ENOVA blokowanie okresu księgowań

Bezpieczeństwo poczty elektronicznej
W związku z obowiązującymi obecnie uregulowaniami prawnymi duże znaczenie ma skuteczne przechowywanie dokumentacji firmowej. Obejmuje to również pocztę elektroniczną, która szybko stała się głównym źródłem danych w procesach ujawniania prawnego i innych dochodzeniach związanych ze zgodnością. W związku z problemami występującymi z plikami PST, w celu ułatwienia zapewniania zgodności z uregulowaniami w Exchange 2010 wprowadzono nową, zintegrowaną funkcję archiwizowania i przechowywania e-maili, umożliwiającą szczegółowe przeszukiwanie wielu skrzynek odbiorczych i natychmiastowe BLOKOWANIE do celów prawnych. W połączeniu z elastycznością architektury pamięci masowej Exchange umożliwia to sprawniejszą kontrolę informacji firmowych oraz zwiększa wygodę użytkowników bez zakłócania ich sposobu korzystania ze skrzynek odbiorczych. Dzięki Exchange 2010 można bez trudu zwiększyć stopień ochrony komunikacji i poczty elektronicznej w firmie dzięki funkcjom centralnego zarządzania kontrolą informacji. Funkcje te umożliwiają skuteczne przechwytywanie, moderowanie, szyfrowanie i BLOKOWANIE e-maili. Funkcjonalność obejmuje szeroki zakres elastycznych opcji ochrony i kontroli, pozwalających zarówno na automatyczne egzekwowanie zasad, jak i na samodzielne wdrożenie ochrony danych przez użytkowników. .

Ergonomia modułu fakturowania
Jedną z możliwości system jest uprzednie przygotowanie listy towarów (pozycji dokumentu handlowego) z późniejszym wyborem rodzaju dokumentu np. faktura/paragon. W przypadku zmiany typu dokumentu w trakcie jego wystawiania, ceny zostaną przeliczone, czyli w podanym przykładzie, wcześniejsze wyliczenie od netto będzie zmienione na wyliczenie od brutto. W trakcie zamykania dokumentu system informuje o limicie kredytowym kontrahenta jego zobowiązaniach, w tym przeterminowanych. Możliwe jest zaBLOKOWANIE sprzedaży z powodu zaległości płatniczych.

Manipulacje transportowe
Oprogramowanie warehouse management system firmy softwarestudio pozwala na kontrolę stanów magazynowych dla wybranego magazynu, wszystkich magazynów, wg wybranych cech towarów oraz wg dostawców czy właścicieli towaru. Jedyne, co jest potrzebne, do wykorzystywania tej technologii, jest internetowy adres usługi, oraz nazwy metod przez nią udostępnianych. Tak oznaczone urządzenie można w łatwy i szybki sposób identyfikować towar wykorzystując skanery kodów.

Długość okresu składowania
Magazyn wysokiego składowania dla systemu wapro pozwala ponadto na dostęp przez przeglądarkę internetową użytkownikom nie tylko w sieci lokalnej, ale także klientom i partnerom. Mogą to być ustalenia lub warunki szczególne powiązane z kontrahentem. Plan powinien uwzględniać termin, do którego powinna być założona baza danych, termin doprowadzenia do zgodności danych w bazie systemu komputerowego z systemem prowadzonym tradycyjnie (salda, stany końcowe, inne), oraz termin wstrzymania całkowitego lub etapowego działania systemu tradycyjnego.

Automatyczne generowanie BO
W procesie automatycznego generowania bilansu wykorzystywane jest funkcja Naliczenie sald dostępna w opcji Okresy. Generuje ona salda kont analitycznych dla dowolnych okresów, w tym dla OKRESU 12 czyli ostatniego w roku obrachunkowym.

Corax ERP - bilans otwarcia
Istnieje kilka sposobów wprowadzenia startowych informacji o obrotach kont. Wybór powinien być uzależniony np. od momenty roku obrachunkowego w jakim przeprowadzane jest wdrożenia jak również od ilości kontrahentów z którymi firma prowadzi rozrachunki. Jeden ze sposobów polega na wprowadzenie dokumentem PK do OKRESU 00 bilansu otwarcia z początku roku, a następnymi PK do poszczególnych miesięcy sumarycznych obrotów wszystkich kont. Otrzymujemy w ten sposób pełną informację o tym co się działo (sumarycznie) na kontach we wszystkich miesiącach przed wdrożeniem systemu. Pozwala to np. wykonać sprawozdania księgowe za cały rok czy za poszczególne miesiące.

Dziennik księgowań
Każdy nowoutworzony dekret otrzymuje kolejny wolny numer i posiada oznaczenie Bufor. Dekrety z oznaczeniem Bufor mogą być dowolnie modyfikowane (poprawiane, kasowane).

Dzienniki księgowe
System zakłada istnienie wielu dzienników KSIĘGOWAŃ. Każdy księgowany dokument musi być przypisany do konkretnego dziennika. Na początku system generuje jeden dziennik o symbolu 1 i nazwie Dziennik podstawowy. Definicja ta może być wystarczająca. Należy pamiętać, że system sam rozróżnia rodzaje dokumentów i wykorzystując opcję Filtry można uzyskać informacje np. tylko o dekretach dotyczących sprzedaży. Jeśli jednak potrzebne jest wprowadzenie kolejnych dzienników należy usunąć stworzoną przez system pozycję i utworzyć samodzielnie dzienniki. W praktyce spotyka się podział dzienników na: 1. Dziennik zakupów 2. Dziennik sprzedaży 3. Dziennik kasowy 4. Dziennik bankowy 5. Dziennik dla pozostałych dokumentów.

Schematy księgowe
Schematy księgowe są mechanizmem pozwalającym automatycznie dekretować dokumenty. Zawierają one definicje dekretów jakie mają zostać wykonane na danym dokumencie w procesie automatycznej dekretacji. System nie narzuca żadnych definicji KSIĘGOWAŃ, schematy tworzy Użytkownik dostosowując je do sowich dokumentów, swojego planu kont i to on odpowiada za ich merytoryczną poprawność.

Blokowanie okresu księgowań
W sytuacji, kiedy użytkownik uznaje, że w pewnym okresie dekrety są poprawne i księgowania uzgodnione i nie chce pozwolić na ingerowanie w ten okres i jednocześnie nie chce dokumentów księgować „na czysto” powinien sterować „Dozwolonym okresem księgowania” w konfiguracji okresu obrachunkowego. Księgowanie „na czysto” jest czynnością nieodwracalną i może uniemożliwić dokonania ewentualnych drobnych poprawek wykonywanych świadomie na dekretach z wcześniejszych miesięcy. Dozwolony okres księgować ma również wpływ na edycyjność istniejących już dekretów. Dekrety, których data nie mieści się w dozwolonym okresie księgowania mają właściwość „tylko do odczytu”.


  • Program magazynowy
    Cechą charakterystyczną nowoczesnych programów magazynowych jest wykorzystywanie nowoczesnych technologii informatycznych, a w szczególności rozwiązań internetowych do pracy OnLine, oraz radiowych terminali mobilnych. Oferowany program magazynowy Studio Magazyn WMS.net to zaawansowane technologicznie i rozbudowane funkcjonalnie oprogramowanie. - Zastosowanie PROGRAMU MAGAZYNOWEGO w gospodarce magazynowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace z przypisywaniem określonemu adresowi w przestrzeni składowej palety.

  • Systemy IT
    program reklamacje - Platforma Microsoft .Net oferuje prefabrykowaną infrastrukturę do pokonywania typowych problemów związanych z oprogramowaniem internetowym

  • Programy Windows
    Użycie technologii Microsoft do tworzenia rozwiązań dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. - Wykorzystywanie standardowych programów magazynowych do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel.

  • Program Enova
    program zgłoszenie reklamacyjne - Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspmagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie.

  • Transakcje Kartotek
    program CRM SQL - Zestaw transakcji pozwalających na przeglądanie, edytowanie danych typu kartoteki np. magazynowe i kontrahentów.

Wersja Demo

    Dane kontaktowe

    SoftwareStudio
    SoftwareStudio Sp. z o.o.
    60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

    53 33 22 626

    kontakt@softwarestudio.com.pl