KONTA UŻYTKOWNIKÓW

Program ENOVA konta użytkowników

konta
kontakontakontakonta
Zarządzanie relacjami z klientami
Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu KONTAktami z klientami.

CRM handlowcy
Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy handlowiec oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby KONTAktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść.

Corax - zarządzanie kontaktami
moduł programu Corax, wspomaga firmę w obszarze KONTAktów z klientami, umożliwiając gromadzenie danych związanych z kontrahentami oraz późniejsze ich przetwarzanie. Uzyskane z systemu informacje na temat historii KONTAktów z klientami, dają przedsiębiorstwu rzetelne podstawy do prowadzenia rzeczowych rozmów handlowych, zwiększających efektywność pracy działów odpowiedzialnych w firmie za sprzedaż i marketing. Szybka i kompetentna obsługa wpływa z kolei na wzrost zadowolenia Państwa klientów i zachęca do dalszej współpracy.

Specyfikacje dla dokumentów sprzedaży
Specyfikacje paczek generowane dla faktur sprzedaży zapisywane są jako dokumenty bez pozycji, ze statusem dokumentu niezatwierdzonego. Funkcja generowania specyfikacji uruchamiana jest dla zaznaczonego kursorem dokumentu przez wybór procedury SPECYFIKACJA PACZEK. Nazwa oraz dane adresowe odbiorcy odczytane zostają z dokumentu sprzedaży. W sytuacji, gdy w fakturze zapisane zostało miejsce dostawy, w polu NAZWA 1 specyfikacji jest zapisywana nazwa miejsca dostawy odczytana z kartoteki miejsc dostawy (pole NAZWA). Dane adresowe również odczytane są z kartoteki miejsca dostawy skojarzonej z dokumentem sprzedaży. Uwaga: W przypadku konieczności modyfikacji danych miejsca dostawy (np. niepełne informacje o miejscu dostawy) wystarczająca jest modyfikacja kartoteki miejsca dostawy, nie ma potrzeby modyfikacji miejsca dostawy w dokumencie sprzedaży. Przy generowaniu specyfikacji dane miejsca dostawy odczytywane są bezpośrednio z kartoteki miejsc dostawy. W wyświetlonej formatce Operator może wprowadzić informacje w polach: KONTAkt i telefon oraz polach dotyczących usług: COD (pobranie), Kwota pobrania, EXW (płaci odbiorca), ROD (zwrot dok.), POD (potw.dost), Dost. Do 10:00, Dost. w sobotę. Pola wagi i ilości paczek są nieedytowalne. Pola dotyczące usług wysyłki wymagają oznaczenia przez wpisanie wartości "T' (tak) lub "N" (nie). Wprowadzenie innej niż wymienione informacje lub nie wpisanie informacji jest blokowane. Pole KWOTA POBRANIA nie jest edytowane jeśli w polu COD (POBRANIE) została zapisana wartość "N". W polu aktywna jest procedura blokowania wyjścia z pola, jeśli zapisana wartość jest większa od 5 000,00. Pole UWAGI przeznaczone jest do zapisania dowolnych informacji przez Operatora. Zapisane informacje nie są drukowane na etykiecie i przepisywane do potwierdzenia odbioru. Potwierdzenie pola UWAGI uruchamia procedurę generowania specyfikacji paczek.

Role i użytkownicy programu CRM
Użytkownicy oraz role UŻYTKOWNIKÓW w programie CRM pozwalają na określanie poziomów uprawnień i definiowanie funkcjonalności. Każdy użytkownik po zalogowaniu do programu pracuje w określonym kontekście - ROLI.

Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb UŻYTKOWNIKÓW systemu.

Rodzaje środków trwałych
Zgodnie z ustawą do środków trwałych zalicza się stanowiące własność lub współwłasność jednostki: - nieruchomości (grunty, budynki) - maszyny i urządzenia, - środki transportu, - inne przedmioty, o przewidywanym okresie użytkowania dłuższym niż rok. Zgodnie z ustawą do wartości niematerialnych i prawnych zalicza się: - prawo użytkowania wieczystego gruntu, - spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu, - prawa autorskie, - prawa do projektów, wynalazków, patentów, licencji, - programy komputerowe, - know-how o przewidywanym okresie użytkowania dłuższym niż rok. Pod pojęciem inwestycji w obcych środkach trwałych rozumie się koszty poniesione w obcych środkach trwałych, mające na celu ich przystosowanie do potrzeb UŻYTKOWNIKÓW, polegające na przebudowie, rozbudowie, modernizacji i adaptacji tych obiektów jeśli: - wykonane roboty są kompletne i ich efekty zdatne do użytku, - obiekty, w których roboty wykonano będą użytkowane dłużej niż 1 rok. Pozostałe środki trwałe to najczęściej wyposażenie lub niskocenne składniki majątku trwałego, które są zwykle umarzane metodą jednorazowego odpisu amortyzacyjnego.

Corax ERP - inwestycja w obcy środek trwały
Pod pojęciem inwestycji w obcych środkach trwałych rozumie się koszty poniesione w obcych środkach trwałych, mające na celu ich przystosowanie do potrzeb UŻYTKOWNIKÓW, polegające na przebudowie, rozbudowie, modernizacji i adaptacji tych obiektów jeśli: wykonane roboty są kompletne i ich efekty zdatne do użytku lub obiekty, w których roboty wykonano będą użytkowane dłużej niż 1 rok.

Konta użytkowników
Aplikacja będzie mogła funkcjonować poprawnie dopiero wtedy, jak zostaną zdefiniowane KONTA UŻYTKOWNIKÓW, za pomocą których będą mogli się oni logować do aplikacji. Zadaniem tym zajmuje się specjalny dedykowany użytkownik Administrator, który przypisany jest do roli administracyjnej, za pomocą której ma on dostęp do formularzy zakładania kont użytkownikom różnych grup funkcyjnych (ról).

Konta użytkowników
Łącząc się z serwerem SQL, nawiązujemy sesję z bazą danych, jeżeli w docelowej bazie danych nie będzie powiązanego z loginem konta użytkownika, połączymy się z nią jako gość i nie będzie można korzystać z zasobów serwera bazy danych SQL.


  • Funkcje programu utrzymania ruchu
    program CMMS -

  • enova płace i kadry
    System enova oferuje moduł Kadry Płace przeznaczony do pełnej obsługi działu kadr i rachuby płac w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. -

  • Rejestr kontrahentów i pracowników
    program CRM SQL - W pulpicie nawigacyjnym wyświetlone zostaną rejestry kartotek, które można przeglądać odfiltrowane według typu. Pozycja Wszystkie-tabela umożliwia dostęp do wszystkich kartotek kontrahentów oraz pracowników.

  • Rozwiązania dla służb utrzymania ruchu
    oprogramowanie utrzymanie ruchu -

  • Kody kreskowe
    program CRM SQL - Najczęściej stosowane kody kreskowe wykorzystywane w programach SoftwareStudio to kody EAN 128, EAN39, code 2of5, EAN13. Programy posiadają elastyczną konfigurację pozwalającą na zdefiniowanie w jaki sposób i na podstawie jakich informacji mają być tworzone kody.

Wersja Demo

    Dane kontaktowe

    SoftwareStudio
    SoftwareStudio Sp. z o.o.
    60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

    53 33 22 626

    kontakt@softwarestudio.com.pl