MONITOROWANIE AKTYWNOŚCI

Program ENOVA monitorowanie aktywności

Windows Azure
Usługi w chmurze systemu Windows Azure umożliwiają szybkie wdrażanie zaawansowanych aplikacji i usług oraz zarządzanie nimi. Wystarczy przekazać aplikację, a system Windows Azure obsłuży proces wdrażania, od zainicjowania obsługi i włączenia równoważenia obciążenia po MONITOROWANIE kondycji w celu zapewnienia ciągłej dostępności.

Utrzymanie ruchu zorientowane na niezawodność
Na przełomie lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych ubiegłego wieku opublikowano koncepcę RCM, która stała się pod wieloma względami milowym krokiem na drodze doskonalenia metod utrzymania ruchu. RCM to procedura polegająca na określaniu niezbędnych działań utrzymania w sprawności eksploatacyjnej urządzenia lub maszyny z uwzględnieniem warunków użytkowania. Pod uwagę brane jest ich znaczenie dla przebiegu procesu produkcyjnego i jakości wyrobu. Uwzględniana przy tym jest także kwestia warunków pracy, stanu technicznego oraz historia eksploatacji maszyny. br/>Kluczowe jest pojęcie uszkodzenia - AWARII. Rozróżnia się awarię funkcjonalną, która stanowi niemożność całego uszkodzenia albo jej zespołu lub części do wykonywania funkcji czyli do spełniania określonych warunków bądź standardów działania oraz awarię potencjalną – przez co rozumie się fizycznie dające się zidentyfikować oznaki, że nastąpi awaria funkcjonalna. RCM w dużym stopniu wykorzystuje MONITOROWANIE w celu przewidywania punktu potencjalnej awarii. br/>br/>RCM jest wykorzystywane do stworzenia systemu utrzymania ruchu maszyn i urządzeń od podstaw.

Rozliczenie pracy handlowca
Menadżer ustala cele handlowe dla pracowników, a system informuje handlowca czy założone cele są wykonywane. Prosta procedura umożliwia m.in. premiowanie, MONITOROWANIE efektów pracy w poszczególnych segmentach rynku, oraz ocenę efektywności działań. Moduł programu Studio crm.net wykorzystuje rejestry wizyt i sprzedaży, którego analiza jest podstawą zarządzania procesami handlowymi i oceną efektywności pracy. .

Corax - obsługa akwizycji
Obsługa akwizycji – moduł przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających sieć przedstawicieli handlowych, oczekujących od systemu wsparcia w procesie zarządzania i motywowania pracowników pracujących w terenie. Na podstawie uzyskanych z systemu informacji związanych z efektywnością handlową akwizytorów, menadżerowie firmy będą mogli łatwiej i szybciej podejmować działania mające na celu zwiększenie AKTYWNOŚCI handlowców.

Dopisanie nowego miejsca składowania
Nowe miejsce adresowe dopisywane jest w pozycji menu NOWA LOKALIZACJA lub przez użycie funkcji DOPISZ w kartotece miejsc adresowych. Po uruchomieniu pozycji menu wyświetlony zostaje formularz dopisania miejsca adresowego.Oznaczenie miejsca adresowego ma format AA-BB-C-D, gdzie: AA – regał, BB – gniazdo, C – wysokość (poziom), D – paleta (gniazdo paletowe). Parametry miejsca adresowego podzielone zostały na kategorie: regał, gniazdo, wysokość, gniazdo paletowe, status lokalizacji i inne. Parametry wybierane są przez kliknięcie pola wyboru lub zapisanie informacji. Przy dopisywaniu miejsca adresowego Operator wybiera regał, gniazdo, poziom oraz gniazdo paletowe. Wymienione parametry lokalizacji definiowane są w skorowidzach. Lista wartości parametrów jest tworzona dynamicznie na podstawie zapisanych w programie skorowidzów oraz stanu AKTYWNOŚCI pozycji skorowidza.Po wprowadzeniu modyfikacji w skorowidzach dotyczących miejsc adresowych, w tym po zmianie AKTYWNOŚCI pozycji skorowidza należy odświeżyć ustawienia okna dopisania miejsca adresowego. Kliknięcie prawym klawiszem myszy na ekranie, w obszarze grupy informacji, które były zmieniane, wyświetla listę dostępnych funkcji. Należy wybrać polecenie ODŚWIEŻ.Regał, gniazdo, poziom i gniazdo paletowe to informacje, które są obowiązkowe przy dopisaniu miejsc adresowych. Program blokuje dopisanie miejsc składowania bez wybranych pól obowiązkowych. Przy próbie dopisania nieprawidłowego miejsca adresowego wyświetlane są komunikaty "proszę zaznaczyć" obok pól wymaganychW sekcji STATUS LOKALIZACJI wyświetlone zostają pozycje skorowidza statusów. Domyślnie zaznaczona jest pierwsza pozycja skorowidza.SYMBOL MAGAZYNU wybierany jest ze skorowidza, którego pozycje wyświetlane są po kliknięciu ikony listy rozwijanej. Domyślnie proponowana jest pierwsza pozycja skorowidza magazynów.OPIS LOKALIZACJI to dowolna informacja zapisywana przez Operatora. OBJĘTOŚĆ i ŁADOWNOŚĆ są nieobowiązkowymi parametrami miejsca adresowego.Parametr MIEJSCE PODLEGA OBSŁUDZE MAGAZYNOWEJ domyślnie jest aktywny. Miejsce składowe, które nie podlega obsłudze magazynowej nie jest dostępne przy rejestracji przyjęcia do magazynu.Dopisanie miejsca adresowego wymaga potwierdzenia polecenia ZAPISZ (przez kliknięcie).Po dopisaniu lokalizacji jej symbol zostaje wyświetlony w górnej części formularzu dopisania.Program blokuje dublowanie lokalizacji. Przy próbie zapisania powtórzonej lokalizacji zostaje wyświetlony komunikat w górnej części formularzu dopisania lokalizacji: Powtórzona lokalizacja, proszę zaznaczyć inną.

Monitorowanie aktywności
Czy masz pojęcie, co pracownicy robią na komputerach podczas godzin pracy? Czy na pewno rzeczywiście pracują? Poprzez MONITOROWANIE AKTYWNOŚCI pracowników będziesz miał szczegółowe informacje o ich działaniach w godzinach pracy oraz ujawnisz tych z nich, którzy nie pracują w pełni. Będziesz w porę poinformowany o jakichkolwiek niebezpiecznych czynnościach, które mogą zagrozić firmie i bezpieczeństwu firmowych informacji.


  • Dokumenty wypożyczeń
    program sklep internetowy - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

  • Programy Windows
    Użycie technologii Microsoft do tworzenia rozwiązań dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. - Wykorzystywanie standardowych programów do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel.

  • program enova
    ENOVA to nowoczesne rozwiązanie informatyczne klasy ERP, wspomagające pracę wszystkich działów w przedsiębiorstwie, a w szczególności dla działów handlowych, księgowość i działy kadrowo-płacowe. -

  • Rejestr kontrahentów i pracowników
    program CRM SQL - W pulpicie nawigacyjnym wyświetlone zostaną rejestry kartotek, które można przeglądać odfiltrowane według typu. Pozycja Wszystkie-tabela umożliwia dostęp do wszystkich kartotek kontrahentów oraz pracowników.

  • Aplikacja internetowa
    program magazyn narzędzi - Aplikacje internetowe to programz, do którzch dostęp uzyskujemy za pomocą przeglądarki internetowej. Dzięki takiemu modelowi dostępu do oprogramowania, jesteś niezależny od czasu i miejsca w których chcesz skorzystać z funkcjonalności, która jest potrzebna.

Wersja Demo

    Dane kontaktowe

    SoftwareStudio
    SoftwareStudio Sp. z o.o.
    60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

    53 33 22 626

    kontakt@softwarestudio.com.pl