PRACOWNICY

Program ENOVA pracownicy

Pracownicy sklepu internetowego


Program SKLEP INTERNETOWY obsługiwany jest przez użytkowników wyznaczonych do takiej pracy i zdefiniowanych w rejestrze pracowników sklepu internetowego.


Kontrahenci i pracownicy narzędziowni


Przeznaczona jest do ewidencji danych o firmach i osobach któe są powiązane z dokumentami rejestrowanymi przez program magazynowy.

kartoteki z excela |

pracownicy
pracownicypracownicypracownicy
Raportowanie SQL Report Server
Raportowanie w oparciu o SQL Server Report Builder. PRACOWNICY merytoryczni w całej organizacji — by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje — potrzebują dostępu do danych biznesowych.

Kontrahenci i pracownicy
Przeznaczona jest do ewidencji danych o firmach i osobach któe są powiązane z dokumentami rejestrowanymi przez program magazynowy.

Multi Language
Elastyczność i dostępność rozwiązań internetowych powoduje, że z programu magazynowego WMS.net korzystać mogę nie tylko PRACOWNICY magazynu, ale także klienci logując się do systemu przez przeglądarkę internetową.

Pracownicy
Program SKLEP INTERNETOWY obsługiwany jest przez użytkowników wyznaczonych do takiej pracy i zdefiniowanych w rejestrze pracowników sklepu internetowego.

Studio Awizacje
PRACOWNICY by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, które rejestrowane są za pomocą różnych programów.

Podstawowe zasady w magazynie
PRACOWNICY zatrudnieni w magazynie powinni przejść przeszkolenie bhp, zwłaszcza w odniesieniu do przechowywania materiałów szkodliwych i niebezpiecznych oraz przenoszenia i przewożenia ładunków. Obowiązkiem zakładu jest dostarczenie pracownikom odzieży roboczej i odpowiedniego odzieży ochronnej i ochron osobistych. Przed przystąpieniem do pracy wykonywanej po raz pierwszy, mogącej spowodować zagrożenia, pracowników należy pouczyć o bezpiecznym sposobie wykonywania zadań. Obowiązek ten spoczywa na kierowniku magazynu lub osobach z kierownictwa. Magazyn powinien być wyposażony w urządzenia do składowania materiałów (różnego rodzaju regały, pojemniki, palety itp.) oraz w odpowiedni sprzęt transportu wewnętrznego, np. wózki podnośnikowe itp. Materiały należy tak składować, aby nie stwarzały zagrożenia dla pracowników oraz nie były narażone na uszkodzenie, zamoczenie itp. Ciężkie przedmioty i materiały sypkie trzeba tak układać, aby nie groziło ich zawalenie lub obsuwanie. Materiałów nie wolno układać na drogach transportu wewnętrznego, drogach ewakuacyjnych i przejściach dla pieszych.

Wiedza należy do firmy, a nie do pracownika
Informacja to jeden z najważniejszych zasobów firmy, a dostęp do niech mają PRACOWNICY firmy. Handlowcy i przedstawiciele handlowi to z reguły osoby niezwykle aktywne i komunikatywne. Skuteczność działania handlowca przynosząca pozytywne efekty dla firmy, wprowadza także element ryzyka związanego z utratą lojalności pracownika. Odejście handlowca lub jego zwolnienie z pracy wprowadza zawsze problemu i perturbacje. Odejście przedstawiciela handlowego oznacza dla pracodawcy koszty i jeszcze raz koszty. Inwestycje poczynione w nowych przedstawicieli handlowych, zarówno te czasowe jak i finansowe, wcale nie muszą się zwrócić.

Zwiększona produktywność
Mobilność zmienia sposób wykonywania pracy. Urządzenie z systemem Windows Mobile może zwiększyć produktywność pracowników terenowych dzięki automatyzacji przepływów pracy wymagających dokumentacji papierowej. Zamiast zlecać pracownikom terenowym wypisywanie zamówień, powrót do biura i wprowadzanie zamówień do komputera, co jest czasochłonne i zwiększa ryzyko utraty danych, lepiej umożliwić im wprowadzanie danych i automatyczne przesyłanie ich do centralnej bazy danych, prawda? PRACOWNICY działu sprzedaży mogą lepiej odpowiadać na pytania klientów dotyczące zapasów, informacji o produktach oraz zmian cen. Osoby pracujące w terenie zaczęły sprawniej planować i wysyłać oraz terminowo dostarczać potrzebne artykuły. Większa produktywność przekłada się na większe przychody.

Bezpieczeństwo aplikacji
Problem z pisaniem aplikacji internetowych nie leży w logice biznesowej, która znana jest od lat 90 tych, kiedy komputery klasy PC zaczęto wykorzystywać do prac biurowych w środowisku DOS. Logika nowych aplikacji biznesowych nie odbiega znacząco od tych z lat 90tych, jednak sam fakt implementowania aplikacji na różnych urządzeniach połączonych do internetu powodują zupełnie nową jakość problemów informatycznych do rozwiązania, a w szczególności bezpieczeństwo aplikacji internetowych. Internet ma charakter publiczny i niekontrolowany. programiści piszący aplikacje w latach 90tych, a w szczególności aplikację DOSowe, generalnie nie stosowali żadnych funkcji zabezpieczających, gdyż o ile komputer znajdował się w pomieszczeniu zamykanym na klucz, ich dane były stosunkowo bezpieczne. Aplikacje w wersjach internetowych wymagają zupełnie innego podejścia do kwestii bezpieczeństwa. Samodzielne pisanie procedur bezpieczeństwa jest wyjątkowo trudne i kosztowne (aplikacje zabezpieczeń wymagają: oprogramowania, debugowania, tetsowania, wdrażania, administrowania itp). PRACOWNICY w firmie przychodzą i odchodzą, to znów rodzi kolejne problemy bezpieczeństwa oraz wiedzy o tym jak to działa. Chyba nikt, z programistów piszących aplikacje biznesowe dla przedsiębiorstw nie jest ekspertem od algorytmów zabezpieczających, szyfrujących, uwierzytelniających, dlatego warto jest wykorzystać standardy oferowane przez Microsoft dostępne za pomocą platformy .Net (dot net) - zamiast wywarzać otwarte drzwi i samodzielnie próbować tworzyć rozwiązania. .

Elementy systemu REKLAMACJE
W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - PRACOWNICY gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protkołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw. .

Wersja Demo

Dane kontaktowe

SoftwareStudio
SoftwareStudio Sp. z o.o.
60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

53 33 22 626

kontakt@softwarestudio.com.pl