UŻYTKOWNIK

Program ENOVA użytkownik

Firma zewnętrzna


Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Cechą charakterystyczną nowoczesnych programów magazynowych jest wykorzystywanie nowoczesnych technologii informatycznych, a w szczególności rozwiązań internetowych do pracy online, oraz radiowych terminali mobilnych. Ewidencja zaszłości związanych z przyjmowaniem i wydawaniem dóbr oraz wielkości ich stanów stanowi podstawowe źródło informacji o wielkości i ruchu fizycznym zapasów.


Firma zewnętrzna


Najczęściej jednak spotykanym kryterium są właściwości fizyczne towaru i nośnika. Po przesłaniu danych zebranych podczas inwentaryzacji do serwera bazy danych (ms sql 2012 server) następuje porównanie tych danych ze stanem ewidencyjnym. Dostęp do usług sieciowych jest również niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu standardowych protokołów, takich jak http czy soap.


Role użytkowników


Trudno sobie wyobrazić zarządzanie nowoczesnym magazynem wysokiego składowania bez wdrożonego programu do jego obsługi. Wdrożenie programu studio magazyn wms net wraz z modułem do zarządzania paletami pozwala kierownictwu magazynu na lepszą kontrolę i weryfikację obrotu paletami. W magazynie wyoskiego składowania potzrebna jest jednaj lista szczegółowa w rozbiciu na poszczególne pozycje najczęściej wg miejsc składowania lub dodatkowo innych atrybutów terminu przydatności.


Licencja Standard na użytkownika


Standardowa licencja oprogramowania SoftwareStudio, koszt zależy od liczby UŻYTKOWNIKów systemu.


Rejestracja użytkowników


W celu umożliwienia UŻYTKOWNIKom korzystania z programu sklepu internetowego dostępny jest specjalny formularz zakłądania kont dostępowych.


Zarządzanie użytkownikami


Efektywne korzystanie z programu internetowego wymaga elastycznego zarządzania kontami UŻYTKOWNIKów systemu raportowania.

system utrzymania ruchu | użytkownicy programu |

Komunikacja z programem
Komunikowanie się UŻYTKOWNIKa z Systemem odbywa się wielowariantowo, tzn. tę samą czynność można wykonać w różny sposób. Generalnie możliwa jest obsługa Systemu przy pomocy myszki i klawiatury.

Aplikacja Internetowa
Aplikacja Internetowa - jak to działa? Aplikacja Internetowa – zwana również aplikacją webową, to program komputerowy, który pracuje na serwerze i komunikuje się poprzez sieć komputerową z hostem UŻYTKOWNIKa komputera z wykorzystaniem przeglądarki internetowej UŻYTKOWNIKa, będącego w takim przypadku interaktywnym klientem aplikacji internetowej.

Komunikacja z programem
Komunikowanie się UŻYTKOWNIKa z Systemem odbywa się wielowariantowo, tzn. tę samą czynność można wykonać w różny sposób. Generalnie możliwa jest obsługa Systemu przy pomocy myszki i klawiatury.

Role i użytkownicy programu CRM
Użytkownicy oraz role UŻYTKOWNIKów w programie CRM pozwalają na określanie poziomów uprawnień i definiowanie funkcjonalności. Każdy UŻYTKOWNIK po zalogowaniu do programu pracuje w określonym kontekście - ROLI.

Przeglądy narzędzi
Moduł kontroli sygnalizuje UŻYTKOWNIKowi, które narzędzia są przeznaczone do legalizacji (informuje o zbliżającym się terminie wykonania badań), pracownik kontroli posiada pełną wiedzę na temat ile narzędzi jest przygotowanych do przeprowadzenia pomiarów kontrolnych, pozwala to zaplanować pracę kontrolerów

Okresy rozrachunkowe
Podstawowym okresem obrachunkowym w systemie jest jeden miesiąc. Bilans otwarcia nowego roku jest również traktowany jako normalny okres obrachunkowy. Każdy okres oznaczony jest numerem. Bilans otwarcia ma numer 00, styczeń - 01, luty - 02 itd. Rok obrachunkowy składa się więc z 13 okresów. Początek roku obrachunkowego ustala UŻYTKOWNIK i może to być dowolna data roku kalendarzowego. W większości firm rok obrachunkowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym. Otwieranie nowych okresów następuje automatycznie w momencie wejścia do systemu. Pozostałe Operacje na okresach wykonuje się w opcji Okresy.

Schematy księgowe
Schematy księgowe są mechanizmem pozwalającym automatycznie dekretować dokumenty. Zawierają one definicje dekretów jakie mają zostać wykonane na danym dokumencie w procesie automatycznej dekretacji. System nie narzuca żadnych definicji księgowań, schematy tworzy UŻYTKOWNIK dostosowując je do sowich dokumentów, swojego planu kont i to on odpowiada za ich merytoryczną poprawność.

Rodzaje środków trwałych
Zgodnie z ustawą do środków trwałych zalicza się stanowiące własność lub współwłasność jednostki: - nieruchomości (grunty, budynki) - maszyny i urządzenia, - środki transportu, - inne przedmioty, o przewidywanym okresie użytkowania dłuższym niż rok. Zgodnie z ustawą do wartości niematerialnych i prawnych zalicza się: - prawo użytkowania wieczystego gruntu, - spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu, - prawa autorskie, - prawa do projektów, wynalazków, patentów, licencji, - programy komputerowe, - know-how o przewidywanym okresie użytkowania dłuższym niż rok. Pod pojęciem inwestycji w obcych środkach trwałych rozumie się koszty poniesione w obcych środkach trwałych, mające na celu ich przystosowanie do potrzeb UŻYTKOWNIKów, polegające na przebudowie, rozbudowie, modernizacji i adaptacji tych obiektów jeśli: - wykonane roboty są kompletne i ich efekty zdatne do użytku, - obiekty, w których roboty wykonano będą użytkowane dłużej niż 1 rok. Pozostałe środki trwałe to najczęściej wyposażenie lub niskocenne składniki majątku trwałego, które są zwykle umarzane metodą jednorazowego odpisu amortyzacyjnego.

Wypożyczalnia
Elastyczność programu pozwala wykorzystać go w przedsiębiorstwie do monitorowania wszelkiego rodzaju transakcji o charakterze wypożyczania. Nadzór nad tego typu transakcjami dostarcza UŻYTKOWNIKom bieżącej wiedzy o tym, kto aktualnie wykorzystuje dane narzędzie i kiedy powinno ono zostać zwrócone. Ponadto dzięki obsłudze lokalizacji system podpowie, gdzie można znaleźć dane narzędzie i jaka jego ilość jest aktualnie do dyspozycji.

Oprogramowanie w magazynie narzędzi
Oprogramowanie uzupełnia inne funkcjonalności systemu wspomagające realizację produkcji np. w obszarze odzieży roboczej, wyposażenia pracownika czy kontroli jakości. Rozwiązanie daje sporą możliwość elastycznego dostosowania do specyfiki działalności produkcyjnej firmy, pozwalając na szerokie definiowanie poszczególnych elementów. Już na etapie projektowania prowadzone są konsultacje z potencjalnymi UŻYTKOWNIKami, tak aby aplikacja możliwie najwcześniej zapewniała maksymalną ergonomię pracy oraz szybki dostęp do podstawowych informacji o stanie wypożyczalni narzędzi. .