Enova Zapłaty Płatności

Enova Zapłaty Płatności

SoftwareStudio > enova moduł Handel > Definicje zapłat

Enova Zapłaty Płatności


Program Enova daje możliwość zbudowania indywidualnej definicji płatności - sposoby zapłaty.

Definicje płatności

Definicje płatności znajdują się w konfiguracji Narzędzia / Opcje / Ewidencje ŚP / Definicje płatności. Definicja płatności jest powiązaniem danej ewidencji środków pieniężnych z konkretnym sposobem zapłaty. W stadowej bazie są dwie definicje płatności: Przelew (Firmowy rachunek bankowy + sposób zapłaty przelew) oraz dla Gotówka (Kasa +sposób zapłaty gotówka). W razie potrzeby użytkownik może dodać własną definicje płatności.

<

System erp enova

Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany w technologii Microsoft.NET. Cechy oferowanego rozwiązania: ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows; ENOVA zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury; ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności. System erp enova posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach; ENOVA umożliwia zastosowanie indywidualnych ustawień wizualnych, czcionek, kolorów.


Definiowanie sposobu zapłaty

W standardzie zdefiniowane są podstawowe sposoby zapłaty, które mogą pojawić się w firmie, różnią się głównie typem i odroczeniem. W razie potrzeby można zdefiniować własny sposób zapłaty. Np. Przelew waluta Należy uzupełnić pola: Nazwa: np. przelew waluta; Typ: przelew; Odroczony: Tak (parametr ten jest szczególnie ważny przy generowaniu dokumentów na poziomie Handlu, dla których zapłata ma tworzyć się automatycznie w raporcie kasowym); Zmniejsza dostępny limit kredytowy: Nie; Zablokowany: Nie; Zapłacono- informacja dla wydruków np. przelew waluta. W konfiguracji Narzędzia / Opcje / Ewidencje ŚP / Definicje płatności wybieramy Nowy (Definicja płatności). Należy uzupełnić pola: Nazwa: nazwa definicji płatności np. Przelew walutowy Ewidencja: należy wskazać rachunek EŚP np. Bank EUR Sposób zapłaty: wybieramy wcześniej utworzony sposób zapłaty (można też skorzystać z standardowego sposobu istniejącego w systemie) Termin: można wskazać domyślny termin płatności np. 7 dni. Przy budowaniu definicji płatności można też skorzystać z jednego z standardowych sposobów zapłaty – np. przelewu. Definicje płatności można przypisać do danego kontrahenta, w tym celu należy na kartotece kontrahenta na zakładce Warunki płatności wskazać domyślną Definicje płatności. Wtedy na płatnościach dla danego kontrahenta będzie podpowiadać się odpowiedni rachunek wraz z przypisanym do niego sposobem zapłaty.


Zamówienia wg rodzaju płatności

Wybór pozycji rejestru z menu szczegółowego wyświetla zestawienie dokumentów zamówień odfiltrowanych wg wybranego rodzaju płatności. br/>DOTPAY br/>OSOBIŚCIE W SKLEPI br/>PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE br/>PRZELEW - PRZEDPŁATA NA KONTO br/>PRZELEWY24 - BEZPIECZNE PŁATNOŚCI br/>SYSTEM RATANY ŻAGIEL br/> W rejestrach aktywne są funkcje: dopisania, edycji, dopisania oraz podglądu dopisanych uwag, wydruków, wysłania elektronicznej wiadomości e-mail, podglądu dopisanych zadań dla wybranego użytkownika, dopisania nowego zadania skojarzonego z wybranym dokumentem zmówienia, wygenerowania oraz anulowania etykiet DPD oraz wygenerowania protokołu DPD.


Definicje
definicjedefinicjedefinicje